آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی

تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری برابر حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند. به گزارش…

شاید محرومیت سوشا سه ماه کم شود!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,سوشا

سوشا مکانی به دلیل پوشیدن شلوار نامناسب بعد از یکی از جلسات تمرین پرسپولیس که عکس آن در فضای مجازی منتشر شده بود 6 ماه از حضور در مسابقات محروم شد.

به گزارش ورزش سه، طبیعی بود بعد از ابلاغ این حکم به سوشا مکانی از سوی کمیته اخلاق دروازه بان فصل گذشته تیم پرسپولیس به رای صادره اعتراض کند و حال که این کار را انجام داده پرونده به کمیته استیناف ارجاع داده خواهد شد.

از آنجایی که پیش تر محرومیت محمد رضا خانزاده از 9 ماه به 6 ماه و سپس سه ماه کاهش پیدا کرده بود این بار هم انتظار می رود محرومیت سوشا کم شود!

گفتنی است رای صادره از سوی کمیته اخلاق مبتنی بر بند 10 ماده 65 آ ئین نامه انضباطی بوده که بر اساس آن بازیکنی که کار خلاف عفت عمومی انجام دهد حداقل سه ماه و حداکثر یک سال محروم خواهد شد.

با این حساب احتمال دارد محرومیت سوشا سه ماه کم شود. اما محرومیت وی از زمانی محاسبه خواهد شد که رای نهایی شود و مسابقات رسمی کشور هم در جریان باشد. زمانی که مسابقات رسمی تعطیل است محرومیت ها محاسبه نمی شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------