18 ستاره از نفت رفتند!



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

با انتقال 3 بازیکن نفت به صبا تنها 14 بازیکن از جمع 32 فوتبالیستی که در ابتدای فصل گذشته به عنوان کادر نفت تهران نامشان ثبت شده بود در این تیم حضور دارند.

به گزارش ورزش سه، نفت که سال گذشته یکی از پرستاره ترین تیم های لیگ برتر فوتبال ایران محسوب می شد، در این فصل با اتفاقات عجیبی مواجه شده و در حال حاضر عملا تیمی است که به تاریخ پیوسته و جایی در جمع تیم های باشگاهی ایران ندارد. در حالی که امروز برخی بازیکنان نفت به قصد اعلام وفاداری به سازمان لیگ رفتند و حتی بعضی از آنها اعلام کردند در صورت عدم انتقال نفت در این باشگاه خواهند ماند، 3 بازیکن از جمع چهره های باقی مانده به صبا پیوستند تا تعداد نفتی هایی که از این تیم جدا شده اند(به نسبت شروع سال گذشته) به رقم عجیب 18 برسد.

نفت در نیم فصل سال گذشته کارلوس سانتوس، آلویز نانگ، علی محسن زاده، پیام صادقیان و مهدی مومنی را از دست داده بود و در حال حاضر در فصل نقل و انتقالات تا اینجا علیرضا بیرانوند(پرسپولیس)، حمید بوحمدان(فولاد)، سعید لطفی(سایپا)، علی قربانی(استقلال)، سیدجلال حسینی(پرسپولیس)، محمد دانشگر(صبا)، وحید امیری(پرسپولیس)، ارسلان مطهری(صبا)، رضا علیاری(صبا)، علی قربانی(استقلال)، محمدسعید بروایه(صبا) و میلاد زکی پور (استقلال) را از دست داده است.

با توجه به اینکه بازیکنان نفت مجوز حضور در تیم های دیگر را به دست آورده اند، آنها هرچه زودتر به تیم دیگری خواهند رفت. علیرضا عزت کرامت، مهدی شیری، سیامک کوروشی، عباس بوعذار، ایمان مبعلی، آرش رضاوند، وحید شیخ ویسی، مجتبی حق دوست، احمد گوهری، علیرضا صبوری آزاد، عرشیا جباری و فرید محمدی زاده چهره هایی هستند که می توانند به تیم های دیگر لیگ بروند.

نفت به واسطه ثبات مدیریت و حضور در جمع مدعیان در چند سال گذشته سرمایه انسانی رشک برانگیزی برای خود دست و پا کرده بود. در شرایط فعلی و با توجه به جدایی اکثریت چهره های این تیم به نظر نمی رسد، خرید این مجموعه که از بازیکنان شاخص تقریبا خالی شده است، به سود سرمایه گذاران باشد مگر آنکه سازمان لیگ برای این تیم به صورت ویژه محدودیت ها را بردارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------