آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

یوفا روسیه را 150 هزار یورو جریمه و تهدید به محرومیت کرد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,یوفا

یوفا به خاطر آشوب‌هایی که هواداران روسیه در یورو 2016 ایجاد کردند، این کشور را جریمه و تهدید به محرومیت از یورو کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از BBC، پیش از انجام برگزاری دیدار تیم‌های روسیه و انگلیس در یورو 2016 و پس از آن، هواداران دو تیم باهم درگیری‌هایی داشتند که در آن بسیاری از هواداران دو تیم زخمی و راهی بیمارستان شدند.

پس از آنکه اعلام شد یوفا به دو تیم روسیه و انگلیس به خاطر آشوب‌هایی که هوادارانشان ایجاد کردند تذکر داده و آنها را به حذف از یورو تهدید کرده است، اکنون اعلام شد روسیه توسط یوفا به صورت مشروط تعلیق شده است. این تیم علاوه بر تعلیق، 150 هزار یورو نیز جریمه شده است.

در بیانیه رسمی یوفا آمده است «به دلیل ایجاد بی‌نظمی در ورزشگاه یک محرومیت تعلیقی برای تیم ملی فوتبال روسیه از حضور در یورو 2016 در نظر گرفته شده است. بر اساس ماده 20 قوانین انضباطی یوفا، این محرومیت تعلیقی تا پایان تورنمنت معتبر خواهد بود و اگر اتفاق‌های مشابهی با آنچه در گذشته رخ داد از سوی هواداران روسیه در هر کدام از بازی‌های آینده این جام انجام شود، آنها به طور کامل از رقابت‌ها کنار گذاشته خواهند شد.»

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------