آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

واکنش دفاعی که استقلالی ها از پرسپولیس گرفتند به شکایت قرمزها!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کنعانی زادگان

کنعانی زادگان که سابقه بازی در پرسپولیس را داشت عصر دیروز به استقلال پیوست.

به گزارش خبرآنلاین؛ محمد حسین کنعانی زادگان که سابقه بازی در پرسپولیس را داشت و پرسپولیسی ها تاکید دارند او هنوز 6 ماه دیگر با این تیم قرارداد دارد ،  به استقلال پیوست. کنعانی زادگان بازیکن پرسپولیس بود که برای گذراندن خدمت سربازی اش به ملوان رفته بود و در بازگشت به پرسپولیس فهمید که قراردادی با این تیم ندارد و می تواند به عنوان بازیکن آزاد به تیم دیگری برود. باشگاه به او پیشنهاد قراردادی 450 میلیون تومانی داد و در شرایطی که در اولویت های برانکو برای بازی نبود ، تصمیم گرفت تصمیمی جنجالی بگیرد و برود به تیم رقیب.

 

او که تا همین یک ماه قبل هرجایی می رسید 6 نشان می داد و برای استقلالی ها کری می خواند ، یکباره استقلالی شد تا برای تیم علی منصوریان که بی دفاع مانده است بازی کند.


کنعانی زادگان در جلسه با مدیران باشگاه پرسپولیس بر سر رقم قرار داد به توافق نرسید و به پیشنهاد باشگاه استقلال جواب بله داد.


کنعانی زادگان که پرسپولیسی بود در بیوگرافی اینستاگرام خود شش قلب قرمز داشت که مورد توجه قرار گرفته بود. کنعانی زادگان پس از ساعتی 6 قلب خود را پاک کرد و 4 قلب آبی قرار داد. او که ابتدا و بعد از بستن قرارداد داخلی با استقلال ، بستن قرارداد را تکذیب می کرد و خیلی سریع آبی ها عکسش با لباس آبی را منتشر کردند ، وقتی اعتراض پررسپولیسی ها را دید مورد هجوم هواداران قرار گرفت ، تصمیم گرفت علنی بگوید که رفته استقلال. باشگاه پرسپولیس رسما از او شکایت کرده تا محرومش کند.

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کنعانی زادگان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------