آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

روزنامه قطری لو داد چرا ایرانی ها از لیگ قطر دیپورت شده اند!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,فوتبال

سایت الرایه قطر در گزارشی از سیاست جدید باشگاه‌های این کشور در جایگزین کردن بازیکنان ایرانی و حتی خارجی با بازیکنان عربی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ سايت الرايه قطر در گزارشي از سياست جديد باشگاه‌هاي اين كشور در جايگزين كردن بازيكنان ايراني و حتي خارجي با بازيكنان عربي خبر داد.

 

الرايه در اين گزارش به عملكرد خوب بازيكنان عرب از كشور‌هاي عراق، مراكش، الجزاير، تونس، بحرين و اردن در تيم‌هاي قطري در فصل قبل اشاره كرده و مدعي شده با توجه به عملكرد ضعيف بازيكناني چون منتظري ايراني در الاهلي، شجاعي ايراني در الغرافه، رود فاني فرانسوي در العربي، يحيي كبه بوركينا فاسويي در الخريطيات، آموريم پرتغالي در الوكره، جرمي فرانسوي در ‌ام‌صلال و... كه همگي با قيمت‌هاي بالا جذب شده بودند حالا تيم‌هاي قطري قصد دارند از بازيكنان خوب عرب در فصل آينده استفاده كنند. الرايه همچنين مدعي شد بازيكنان عرب از كيفيت بالايي برخوردارند و بسياري از آنان در تيم‌هايي چون چلسي، رم، آرسنال، بايرن و... بازي مي‌كنند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------