منصوریان: عده ای می خواهند ضربه زدن به استقلال را از همین الان شروع کنند



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,منصوریان

سرمربی استقلال گفت: «بعضی ها که می خواهند آرامش ما را بر هم بزنند، مسائل نقل و انتقالات را بزرگ می کنند تا آرامش تیم ما را بر هم بزنند.»

به گزارش اسپورت تی وی، علیرضا منصوریان که خود یک استقلالی قدیمی و با سابقه و البته محبوب نزد هواداران این تیم است، بعد از هشت سال دوری از این تیم بار دیگر رسما آبی پوش شده، این بار در کسوت سرمربی.
 
سرمربی جدید آبی ها که در همین نقل و  انتقالات نیز با حواشی زیاد تیمش مواجه شده، اظهار داشت: «به رغم سختی کار در نقل و انتقالات، نگرانی خاصی از این بابت ندارم، چون همانطور که بارها نیز اعلام داشته ام، ما بر حسب نیاز و با آرامش و بدور از هیاهوهای خبری و تبلیغاتی بازیکنان مورد نیازمان را می گیریم.»
 
منصوریان گفت: «البته من مدعی نیستم که تاکنون هر بازیکنی را که خواستیم گرفتیم. چون هیچ تیمی نمی تواند چنین ادعایی بکند. خیلی از بازیکنان بودند که مورد نظر تیمی بودند، اما سر از تیم دیگر در آوردند. اما متاسفانه عده ای که می خواهند ضربه زدن به استقلال را از همین الان شروع کنند، این مسائل را بزرگ می کنند تا آرامش تیم ما را بر هم بزنند.»
 
سرمربی استقلالی ها تاکید کرد: «همانطور که گفتم به هیچ وجه نگران نقل و انتقالات نیستم و در نهایت تیمی را راهی مسابقات لیگ برتر خواهیم کرد که در شان استقلال باشد.»

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------