آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

دستور کی‌روش، ورود به ایفمارک ممنوع!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کی روش

همان طور که هیچ یک از ملی پوشان حق حضور در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی را نداشتند! به دستور کی روش، حق حضور در ایفمارک و دادن تست پزشکی در این مرکز را ندارند!

به گزارش ورزش سه، کی روش از اینکه ساختمان نوساز کمپ به مرکز پزشکی ورزشی تبدیل شده و مدیریت آن در اختیار خانم زهره هراتیان قرار گرفته  سخت ناراحت است و معتقد است چون طرح این ساختمان را خودش داده بود باید به مرکز پژوهشی و مطالعاتی برای تیم ملی تبدیل شد. او این خواسته خود را در حالی به دفعات مطرح کرده که فدراسیون فوتبال برای ساختن مرکز پزشکی ورزشی 500 هزار دلار از فیفا کمک بلاعوض گرفت و حتی دیدید که در افتتاح ایفمارک در تهران نماینده پزشکی فیفا و هم چنین رئیس کمیته پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا هم حضور داشتند.

حتی اگر حق با کی روش هم باشد و خلف وعده‌ای به وی شده باشد باید گفت حرکت سرمربی تیم ملی مبنی بر اینکه ملی پوشان حق حضور در ایفمارک را ندارند و باید در جای دیگری تست پزشکی بدهند اصلاً درشان او نیست و دخالت در امور غیر فنی است.

البته نزدیکان سرمربی تیم ملی می گویند ملی پوش ه به این دلیل در تست امروز پرسپولیس شرکت نکردند که این تست  استراحت دستور داده شده توسط کی روش را به هم می‌زنند.

به هرحال، این آغاز یک دعوای بی پایان است. نبرد مربی امروز و گذشته تیم ملی که لبخندهای اولیه‌شان خیلی زود جای خود را به یک تخاصم طبیعی داده است.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------