آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

صعود آرژانتین به نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,آرژانتین

تیم ملی آرژانتین موفق شد با درخشش گونزالو هیگواین و لیونل مسی،‌ 4-1 ونزوئلا را شکست داده و حریف آمریکا در نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا شود.

به گزارش ورزش سه، شاگردان تاتا مارتینو که عملکرد بسیار خوبی تا به اینجای کار در این رقابت‌ها داشته اند.،‌ در ادامه این روند خود، با غلبه بر ونزوئلا به نیمه نهایی کوپا آمه ریکا صعود کردند و آنجا باید به مصاف آمریکا،‌میزبان رقابت ها بروند.

بازی با برتری آرژانتین آغاز شد و طولی نکشید شاگردان مارتینو به گل رسیدند. در دقیقه 8 روی پاس دیدنی مسی،  هیگواین پا به توپ شد و او نیز با یک ضربه دقیق دروازه حریف را باز کرد و آرژانتین را پیش انداخت. در ادامه روی فرصت طلبی هیگواین، آرژانتین بار دیگر به گل رسید. پاس رو به عقب اشتباه مدافع ونزوئلا باعث شد تا در دقیقه 20 هیگواین در موقعیتی بسیار خوبی برای گلزنی قرار بگیرد و به زیبایی دروازه حریف را باز کند. آرژانتین همچنان فشار خود را بر دروازه ونزوئلا حفظ کرد تا در دقیقه 44 صاحب یک ضربه پنالتی شد ولی ضربه پنالتی مسی توسط جرمن رومرو، دروازه بان ونزوئلا مهار شد.

نیمه دوم باز هم با برتری آرژانتین همراه بود و شاگردان مارتینو کاملا توپ و میدان را در اختیار داشتند تا اینکه روی پاس خوب گایتان، مسی توانست دروازه ونزوئلا را باز کرده و در تعداد گل‌های ملی خود را به گابریل باتیستوتا با 54 گل برساند و با زدن یک گل دیگر به بهترین گلزن تاریخ تیم ملی آرژانتین تبدیل شود. با وجود این برتری 10 دقیقه بعد دروازه آرژنتین توسط راندون گومز و روی پاس خوب گوئرا مورالس فرو ریخت ولی 1 دقیقه بعد روی پاس دیدنی مسی، اریک لاملا گل چهارم را نیز وارد دروازه ونزوئلا کرد تا خیال هواداران آلبی سلسته راحت شود.


بدین ترتیب آرژانتین راهی نیمه نهایی شد و در این مرحله باید به مصاف آمریکا برود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------