برانکو: مشکلی با کی‌روش ندارم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,برانکو

سرمربی پرسپولیس که روز گذشته و در حاشیه تست پزشکی بازیکنان تیمش برابر کارلوس کی روش و سیاست او مبنی بر مرخصی بازیکنان ملی‌پوش موضع گرفته بود، مصاحبه ای در جهت خلاف آن انجام داده است.

به گزارش ورزش سه، برانکو ایوانکوویچ که روز گذشته در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرده بود بازیکنان این تیم باید در خدمت باشگاه باشند و به تصمیم فدراسیون فوتبال مبنی بر مرخصی به بازیکنان اعتراض کرده بود در مصاحبه ای که با ایسکانیوز داشته مواضع آرامی در این باره اتخاذ کرده است. برانکو در این باره گفته: امروز (روز گذشته) موضوعی مطرح شد در خصوص مخالفتم با کی روش اما من هیچ مشکلی با او ندارم و ملی پوشان می توانند در اردوی تیم ملی شرکت کنند. ملی پوشان جریمه نمی شوند و می توانند به اتریش بروند.مصدومیت بازیکنان مساله ساز خواهد شد.

او البته درباره احتمال مصدومیت بازیکنانش در اردوی تیم ملی نیز گفته: مصدومیت همیشه بوده و هست و این از بدشانسی یک تیم خواهد بود که بازیکنش را از دست بدهد.

برانکو در بخش دیگری از صحبت هایش درباره شرایط پرسپولیس گفت: در فصل جدید برنامه خیلی خاصی دارم و طبق برنامه بازیکن جذب کردم و می خواهیم در لیگ قهرمان شویم و در آسیا هم با قدرت ظاهر شویم. روی بازیکنان کار می کنیم تا هماهنگ شوند و راه سختی در پیش داریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد خلا مهاجم در ترکیب این تیم و شرایط طارمی نیز گفته: البته دوست داشتیم طارمی بماند اما او می خواهد به اروپا برود و پیشرفت کند.سعی می کنیم به روش های دیگری این مشکل را حل می کنیم و جذب مهاجم سخت است. چیزی که من می دانم مهدی طارمی بازیکن پرسپولیس نیست و با اما و اگر نمی توان این بازیکن را بازگرداند و در حال حاضر بازیکن ما نیست و حالا اگر مسی بخواهد بیاید باید چه کار کنیم این ها همه در حد حرف است.

سرمربی پرسپولیس در خصوص جدایی کنعانی زادگان گفت: نمی توانستیم تمام خواسته های این بازیکن را اجابت کنیم.

سرمربی کروات پرسپولیس در مورد تغییر مواضعش درباره سیدجلال حسینی گفت: من مخالف حضور سید جلال حسینی در پرسپولیس نبودم و به دلیل ترافیک در خط دفاع میانی نتوانستیم او را جذب کنیم و الان هم موافق حضور او در پرسپولیس هستم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------