ویسی، برانکو و منصوریان؛ مثلث تحول



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,برانکو و منصوریان

: اتفاق‌های معناداری در حال رخ دادن و تکرار شدن است!‌ اتفاق‌هایی که ریشه دارد در نیاز به دانش عملی بیشتر! فوتبال ما در حال کنار آمدن با یک واقعیت پیشرفت‌خواهانه است!

خبر ورزشی - اتفاق‌هاي جهت‌دار و تفكر‌ساز از اين قرارند:
1- پرسپوليس توسط آقاي برانكو يك مربي صاحب اختيار وسيع در حوزه كاري‌اش از كرواسي مي‌آورد! جمع مربيان پرسپوليس جمع‌تر مي‌شود! اميد برانكو و خواسته او اين است كه تمرينات قرمزها در يك محور عملي در وسعت بيشتر، از سرعت افزون‌تري هم برخوردار شود!
برانكو مي‌خواهد تمرينات خود را متحول و روزآمدتر كند و دست روي دست نمي‌گذارد!


2- دومين اتفاق، قرار است در تيم استقلال رخ دهد! منصوريان كه معمولاً بي‌مطالعه اقدامي نمي‌كند، خواهان حضور يك مربي بدنساز خارجي شده است!


براي منصوريان صرف «خارجي بودن» مردي كه خواهد آمد، كافي نيست! او اصرار دارد بدنساز جديد استقلال مردي باشد از دايره فوتبال لاتين! مردي از پرتغال يا مربي كارنامه‌دار و صاحب تجربه‌اي از برزيل! مردي كه در فوتبال «هنري- نمايشي» بار آمده و فلسفه اين نوع بازي را نه با خواندن چند كتاب و ديدن چند CD ، بلكه به واسطه سبك زندگي و باورهاي تربيتي‌اش دريافته و قبول دارد و با يك مربي بدنساز، از نوع لاتيني‌اش! بازي‌گرا، توپ‌گرا و زيبايي‌شناس!


3- سليقه متفاوت عبدا... ويسي مشابهتي نزديك و بسيار هم نزديك دارد با ترجيح عليرضا منصوريان! سومين ضلع از چندضلعي ترقي‌طلبي عمل‌گرايانه فوتبال ما، در كنار همه همكاران اصفهاني و سپاهاني‌هاي قديم كه سال‌ها انگار و گويا اخراج شده بودند، براي تكميل كادر فني مورد نظرش چشم به راه است تا يك برزيلي- كه ويسي او را خوب مي‌شناسد- از راه برسد!


حالا كه قرار است تيم دستياران جديد باشد، چرا از نوع بهترش و چرا از نوع بهترين نوعش نباشد؟ حالا كه هدف ارائه فوتبالي از نوع ديگر است و بايد سپاهاني متفاوت را روانه ميدان كرد، چرا از بهترين عوامل و از كارآمدترين اهرم‌ها استفاده نشود؟
***


برانكو، منصوريان و عبدا... ويسي نگاه ديگري دارند!‌ اين هر سه، مردان تغييرند! مردان تحول‌آفرين! كارنامه‌ها گويايند و گذشته‌ كاري‌شان چراغ راه آينده!


اتفاق‌هاي معناداري در حال رخ دادن است! طالب علم بودن و طلب دانش كردن، بيگانه‌پرستي تلقي نمي‌شود!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------