خسرو حیدری پس از توافق با استقلال چه گفت؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,حیدری

خسرو حیدری بعد از تمدید قرارداد با استقلال ابراز امیدوری کرد که فصل خوبی را در این تیم پشت سر بگذارد.

به گزارش ورزش سه، خسرو حیدری در این‌باره گفت: من پارسال قرارداد 2 ساله امضا کردم. امسال سال دومم توافقی بود ولی با باشگاه استقلال توافق کردم که برای دو فصل دیگر قراردادم را تمدید کنم.

او ادامه داد: یک روزی در تیم جوانان استقلال بودم و از آنجا به جوانان آمدم. خوشحالم در تیمی که رشد کردم می‌توانم فوتبالم را تمام کنم.

هافبک راست پای استقلال در مورد دلیل نتیجه نگرفتن تیمش در فصل گذشته هم گفت: اول از همه باید از تماشاگران عذرخواهی کنم چون ما در دو جام مدعی بودیم ولی نتوانستیم برای آنها قهرمانی بیاوریم.  حضور ما در فینال جام‌حذفی کمی انگیزه ما را برای لیگ کمتر کرده بود. البته آقای مظلومی هم واقعا تمام تلاش خود را کردند. آقا مظلومی دوست داشتند یک جام برای استقلال بیاورند ولی همین که به پلی آف لیگ قهرمانان آسیا رفتیم خودش موفقیت است. فقط می‌توانیم از هوادارانمان عذرخواهی کنیم و با آمدن آقای منصوریان که خودشان از جنس استقلال هستند، امیدوارم بتوانیم با عبور از پلی‌آف آسیا دوباره آسیایی شویم. استقلال همیشه دنبال جام آوردن و قهرمانی است. آقای منصوریان انگیزه زیادی دارد که در مربیگری هم مثل بازیگری در استقلال موافق باشد.

خسرو حیدری در مورد لیست خروجی‌ استقلال و حضور بازیکنان بزرگی مثل برهانی، عمران‌زاده و وحید طالب‌لو هم گفت: شاید این اتفاق برای هر بازیکنی می‌توانست بیفتد که نتواند با باشگاه همکاری کند اما نمی‌شود از زحمت‌های آنها چشم‌پوشی کرد هم وحید، هم آرش و هم حنیف بسیار زحمت کشیدند و ان‎شاءالله هرجا که هستند موفق باشند چراکه آنها دوست‌های نزدیک من هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------