حرف های جالب بختیار درباره دلیل ناز نکردنش و گلایه اش از کاوه رضایی!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,رحمانی

 بختیار رحمانی می گوید در این مدت حرفی با کاوه نزده اما رفتار او در نقل و انتقالات را هم نمی پسندید!

به گزارش خبرآنلاین؛ یکی از مهمترین خریدهای این فصل استقلال ، بی شک بختیار رحمانی است. بازیکنی که می گوید:«راستش من در فولاد هم که بودم ، از علاقه ام به استقلال گفته بودم.

 

بعد که رفتم تراکتورسازی ، این حرف را تکرار کردم. نمی دانم در این تیم چرا این قدر حساسیت ایجاد کرد و برایم کلی دشواری به همراه آورد. اما خب شکر خدا این اواخر همه چیز درست شده بود. من با تمام وجودم برای تراکتورسازی بازی کردم. اگرچه اوایل فصل از بعضی رفتارهای هواداران دلخور بودم. الان اما خوشحالم که بالاخره به استقلال آمدم.»

او که اصرار به استقلالی بودنش دارد ، در واکنش به اینکه چرا این قدر زود قرارداد بسته و کمی ناز نکرده تا قیمتش بالا برود هم گفت:«راستش ناز می کردم که چه اتفاقی بیفتد؟ مگر الان بد قراردادی بستم؟ من دوست داشتم به تیمی بیایم که دوستش دارم و تصمیم گرفتم و انجامش دادم. به نظرم ته این همه مذاکره و اما و اگر خیلی هم فرقی در رقم قرارداد ندارد. بالاخره که باید تصمیم را بگیری ، پس چرا وارد حاشیه شوی؟ از ابتدا هم این روش را دوست نداشتم. من کاوه را مثل یک برادر دوست دارم و الان هم خیلی خوشحالم که او به تیم ما آمد  کنار خودم است اما می خواهم بگویم از همان ابتدا باید تصمیمش را می گرفت و برای این همه دو دلیکه انجام داد ، از او گلایه دارم. »

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------