چرا برانکو فقط کاوه رضایی را می‌خواست



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,برانکو

در حالی که در پلان پرسپولیس همچنان جای یک مهاجم خالی به نظر می رسد، آنها فرصت فوق العاده شان برای جذب کاوه رضایی را نیز از دست داده اند و این جنگ را به رقیب سنتی باختند.

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس که به نظر می رسید جنگ در نقل و انتقالات را به سود خود می بیند در حساس‌ترین موقعیت در جذب مهره های مدنظر خود ناکام مانده تا پلان مدنظر این تیم ناقص باشد.

لیست موردنظر برانکو که اکنون در آن جای یک مدافع میانی و مهاجم به شدت خالی به نظر می رسد، با جذب کاوه رضایی می توانست تا حدود زیادی به خواسته های خود برسد اما در نهایت مدیران پرسپولیس در این راه ناکام ماندند تا در شرایط فعلی و در بازار نقل و انتقالات ایران نیز مهاجمی در کیفیت او وجود نداشته باشد و این تیم از این لحاظ سخت خطر را احساس کند.

مدیران پرسپولیس که در کش و قوس مذاکره با کاوه رضایی گزینه هایی دیگر را نیز به برانکو ایوانکوویچ معرفی می کردند تا او نظرش را درباره آنها اعلام کند در نهایت فقط با یک جمله خاص مواجه می شدند: «مهاجم مدنظر من، بازیکنی است که در مصاف های یک به یک موفق عمل کند و این خصوصیت در حال حاضر تنها در کاوه رضایی وجود دارد.» همین مساله نیز باعث شده بود آنها عطای مذاکره نهایی با مسعود حسن زاده و امثالهم را به لقایش ببخشند و تمرکز خود را روی خواسته برانکو قرار دهند. اتفاقی که در نهایت به سرانجام نرسید و پرسپولیس ناکام بزرگ لقب گرفت.

برانکو بعد از تجربه فصل گذشته و فرصت سوزی مهاجمانش روی دو نکته برای جذب مهاجم تمرکز کرده بود، بازیکنی که از فرصت های این تیم به سادگی نگذرد و در نهایت موفق در مصاف های تک به تک باشد. خصوصیت دوم در طارمی وجود داشت و او را به مهاجمی بی همتا در لیگ برتر تبدیل کرده بود اما این بازیکن در فصل آینده به دنبال حضور در لیگ خارج از ایران است و در بازار ایران هم طبق نظر کادرفنی پرسپولیس این خصوصیات در کاوه رضایی موجود بود. با این حال باید دید مهاجم مدنظر سرخپوشان برای پوشاندن این خلا در پرسپولیس با چه شرایطی جذب خواهد شد و آنها چه بازیکنی را به تور خواهند انداخت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------