منصوریان همچنان می ترکاند؛ بمب های بعدی در تیررس استقلال



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,منصوریان

4 بازیکن همچنان در تیررس استقلالی ها برای خرید در فصل نقل و انتقالات هستند.

به گزارش جام نیـوز، استقلال با جذب کاوه رضایی در نقل و انتقالات، بار دیگر برای رقیب خود یعنی پرسپولیس خط و نشان کشید. گفته می شود بعد از اینکه استقلال با خرید کاوه توانست گام بلندی برای به یدک کشیدن موفق ترین تیم در نقل و انتقالات بردارد، همچنان علیرضا منصوریان و مسئولان این باشگاه به دنبال خریدهای بعدی هستند.

منصوریان توانست در نقل و انتقالات خوب عمل کند و حالا هم در تلاش است تا امید ابراهیمی را در استقلال نگه دارد. آخرین خبرها از این باشگاه حکایت از آن دارد که امید با قطری ها به توافق مالی نرسیده و به استقلالی ها چراغ سبز نشان داده است. گویا این بازیکن به منصوریان قول داده پس از اردوی ارمنستان قرارداد جدید خود را با استقلال امضا می کند.

آرش افشین که سهمیه آزاد محسوب می شود، خرید بعدی استقلال است و اگر تست پزشکی اش دارای مشکلی نباشد، امروز و فردا می تواند قرارداد خود را برای آبی پوش شدن منعقد کند.

قاسم حدادی فر همچنان یکی از گزینه های استقلال است. با اینکه سهمیه های لیگ برتری آبی پوشان پر شده اما در صورتی که آبی پوشان یکی از خریدهای جدید خود را با این بازیکن ذوب آهن معاوضه کنند، خرید هافبک خلاق اصفهانی ها شدنی است.

احسان حاج صفی که از تیم آلمانی جدا شده و به دنبال تیم جدید است، می تواند بمب بعدی آبی پوشان باشد، اگر چه او به دفعات اعلام کرده اولویتش بازی کردن در خارج از ایران است.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------