منصوریان: این استقلال رؤیایی نیست



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,منصوریان

سرمربی استقلال اعتقاد دارد تیمش رؤیایی نشده است بلکه در فصل نقل و انتقالات نقاط ضعفش برطرف شده است.

علیرضا منصوریان بعد از عقد قرارداد با استقلال با همشهری ورزشی به گفتگو نشست که در ادامه آن را می‌خوانید:

می‌توانیم بگوییم تیم رؤیایی را برای فصل بعد بستید؟
نه، این تیم رؤیایی نیست. به اعتقاد من ما یک تیم نرمال داریم. این در حالی است که همه حریفان اصلی ما تیم‌های خوب و به تعبیر شما رؤیایی بسته‌اند. گسترش‌فولاد تیمی واقعاً قوی بسته؛ پرسپولیس تیم فوق‌العاده‌ای بسته و طبیعی است که ما با آنها رقابت هم داشته باشیم. اما سعی کردیم که شاکله تیم سال گذشته را حفظ کرده و ۶ بازیکن جدید اضافه کنیم.

ولی امسال یکی از پرشورترین سال‌های نقل‌وانتقالاتی استقلال بوده؛ خیلی‌ها می‌گویند این تأثیر حضور علیرضا منصوریان در جریان نقل‌وانتقالات است.
واقعیت این است که ما یک تیم ۳ نفره بودیم. اسم یکی دیگر از اعضای این گروه غیر از خودم را می‌توانم بیاورم؛ آقای دکترتوفیقی. ما خیلی محرمانه برنامه‌ها را جلو بردیم و هدف‌مان هم این بود که به اسم کسی آسیبی نرسد. ضمناً اگر من اکنون اعتباری دارم، آن را از همین استقلال گرفته‌ام. خوشحالم که باشگاه محبوبم این اعتبار را به من داده که براساس آن بازیکنان اطمینان می‌کنند و قرارداد می‌بندند.

پس از روند یارگیری‌ها راضی بودید؟
ببینید ما واقعاً با حوصله یار گرفتیم. یعنی بازیکنانی را گرفتیم که در آن پست‌ها واقعاً احتیاجشان داشتیم. خط دفاع و هافبک را تقویت کردیم اما در عین حال الان مهم‌ترین هدف‌مان حفظ کردن امید ابراهیمی در ایران است. در خط دفاع هم یک بازیکن برزیلی به ما اضافه می‌شود.

زیر ۲۳ سال است؟
هم کنعانی، هم زکی‌زاده و هم بازیکن برزیلی زیر ۲۳ سال هستند؛ چراکه می‌خواهیم لیست اصلی‌مان را باز بگذاریم تا برای جذب ستاره دیگری هم در صورت نیاز جا داشته باشیم. ضمن اینکه نهایتاً تا دوشنبه ظهر آرش افشین به ما اضافه خواهد شد. در این صورت جلسه‌ای با کادرفنی و گروه نقل‌وانتقال داریم تا یک بازیکن از لیست ما خارج شود.
 
محدودیت سهمیه لیگ‌برتر شما را اذیت نکرده است؟
ما از این سهمیه نهایت استفاده را بردیم و طبعاً باید در صورت حضور آرش یکی را کم کنیم.

داستان معاوضه قاسم حدادی‌فر به کجا رسید؟
من اول باید از قاسم تشکر ویژه داشته باشم. نمی‌توانم منکر علاقه‌ام به او شوم. اما ما همچنان تاکید داریم که بازیکن معاوضه نمی‌کنیم. ترجیح می‌دهیم که به صورت شفاف پای میز مذاکره بنشینیم و قرارداد نقدی ببندیم. با این اوصاف ما هنوز سهمیه و احتمال خرید از لیگ‌برتر داریم به اضافه یک بازیکن آزاد به اسم آرش افشین.

و بالاخره درباره دربی چه حرفی دارید؟
پرسپولیس خیلی خوب عمل کرده، من اطمینان دارم که برانکو ۲ بازیکن خارجی هم اضافه خواهد کرد. ضمن اینکه انصافاً آنها از تمام سهمیه من در نفت بهره گرفتند. ۳ بازیکن قوی نفت حالا پرسپولیسی شده‌اند. ما جدا از اینکه دربی خوبی خواهیم داشت از این منظر هم باید توجه کنیم که تیم‌ملی خیلی خوبی خواهیم داشت. این بازیکنان در استقلال و پرسپولیس آبدیده می‌شوند و ما یک سال خوب فوتبالی پیش‌رو داریم.

سطح انتظارات از استقلال قهرمانی است. آیا این انتظار به حق است؟
ما منطقی به فوتبال نگاه می‌کنیم، اولین اولویت ما اصلاح  و تغییر جریان فوتبالی در باشگاه استقلال است و هدف بعدی‌مان  نتیجه‌گیری.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------