یوفا هم از ایران شکایت می‌کند؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,یوفا

روزنامه الوطن قطر مدعی شده است شبکه bein قطر از تلویزیون ایران به دلیل پخش رقابت های یورو 2016 بدون پرداخت حق پخش شکایت کرده است.

به گزارش ورزش سه و به نقل از روزنامه الوطن ریاضی دوحه، شبکه bein قطر که حق پخش رقابت های جام ملت های اروپا 2016 را در خاورمیانه و شمال آفریقا دارد قصد کرده است تا اقدامات قانونی را بر ضد شبکه های تلویزیونی که در این مناطق، بدون اجازه اقدام به پخش رقابت های یورو کرده اند، انجام دهد.

بنا به ادعای این روزنامه شبکه های سوم ایران، موریتانی، الشروق تونس، آی یو بیا، شبکه چاد، اوریو تی وی موزامبیک و الجزایر، شبکه های تلویزیونی هستند که بدون پرداخت حق پخش اقدام به پوشش رقابت های جام ملت های اروپا کردند.

این روزنامه مدعی شده است شبکه های نامبرده باید علاوه بر حق پخش این رقابت ها، ضرر و زیان شبکه bein را نیز پرداخت کنند.

 

چندی پیش شبکه تلویزیونی bein قطر، طی قراردادی رسمی با اتحادیه فوتبال اروپا، تمامی حق و حقوق مربوط به پخش رقابت های یورو 2016 را در خاورمیانه و شمال آفریقا از آن خود کرد و یوفا نیز تایید کرده است به غیر از شرکت های مورد تایید این اتحادیه برای پوشش یورو، شبکه های تلویزیونی دیگر نمی توانند به طور مستقل اقدام به پخش این رقابت ها کنند.

این روزنامه در پایان یادآور شد علاوه بر شبکه های تحت قرارداد، اتحادیه فوتبال اروپا نیز حق خود می داند تا از شرکت ها و شبکه های ناقص این قرارداد شکایت کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------