آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

علی کریمی: آقای کی روش! جرات داشته باش اسم بیاور



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کریمی

برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی روش این روزها بر سر اردوی تیم ملی با هم درگیری لفظی پیدا کردند که علی کریمی در حمایت از برانکو برخواست.

به گزارش خبرآنلاین؛ کارلوس کی روش در بیانیه از باشگاه های لیگ برتری خواست تا به بازیکنان ملی پوش خود دو هفته استراحت بدهند اما این درخواست با واکنش برانکو همراه بود. سرمربی سرخ ها برای ملی پوشان تیمش مدت زمان معلومی تعیین کرد تا خود را به تمرین پرسپولیس برسانند اما بازیکنان ملی پوش پرسپولیس حرف سرمربی تیم ملی را گوش کردند و به تمرین نرفتند. عدم حضور ملی پوشان در تمرین پرسپولیس واکنش برانکو را در بر داشت و او کی روش را متهم به گروکشی کرد.

 

روز گذشته سرمربی تیم ملی جوابی تند علیه برانکو داد. علی کریمی که سابقه همکاری با هر دو مربی را دارد طرف سرمربی سرخ ها را گرفت و حق را به او داد. کی روش در مصاحبه خود بارنکو را رهبر مخالفانش دانست و انتقاد هایی به او وارد کرد. کریمی در مصاحبه ای با روزنامه خبرورزشی جواب صحبت های کی روش را داد و گفت: آقای کی روش جرات داشته باش و اسم بیاور.  با رویا پردازی هایی که می کنی سرت گیج می رود.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------