قرارداد 5 ساله و دلخوشی مظلومی!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مظلومی

پرویز مظلومی هنوز خود را سرمربی استقلال تهران می داند چون قراردادش با این تیم دو ساله بوده و می گوید تا با وی تسویه حساب نشود قانونا نمی توان علیرضا منصوریان را سرمربی استقلال خواند و شاهد حضور این مربی جوان روی نیمکت استقلال بود!

به گزارش ورزش سه، پیش تر و در زمان غلامرضا بهروان قانونی در آئین نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر وجود داشت مبنی بر اینکه اگر باشگاهی با کادر فنی خود تسویه حساب نکند حق بکارگیری کادر فنی جدید را نخواهد داشت اما این قانون مدت هاست که برداشته شده! به طور مثال فصل گذشته تیم راه آهن با اینکه با مهدی تارتار قرارداد 5 ساله داشت این مربی را کنار گذاشت و بدون پرداخت ریالی از دستمزد مربی یونانی را بخدمت گرفت و از وجود وی روی نیمکت بهره برد!

متاسفانه و بر خلاف اخلاق حرفه ای در فوتبال در سال های گذشته همه قوانین به سود باشگاه ها تنظیم شده و باشگاه ها به راحتی می توانند قراردادهای خود را با سرمربی زیر پا گذاشته و مدام دست به تغییر در کادر فنی خود بزنند. اکنون هم لیگ برتر آغاز می شود و علیرضا منصوریان بدون هیچ مشکلی روی نیمکت استقلال می نشیند و پرویز مظلومی هم باید مدام راهروهای فدراسیون فوتبال را برای شکایت و دریافت حق و حقوق معوقه خود بالا و ا ئین برود و در نهایت هم بعید است به چیزی برسد. کما اینکه در گذشته هم از استقلال طلب داشت اما اتفاقی برای وی نیافتاد. همان طور که الان مهدی تارتار کل مبلغ قرارداد خود را از تیم راه آهن طلب کار است و هنوز هیچ دریافتی از این تیم نداشته است!

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------