کی‌روش در تیم ملی قدرت ندارد؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کی روش

در حالی که در مدت حضور کارلوس کی روش خیلی ها از جمله مایلی کهن به قدرت بیش از اندازه ای که فدراسیون نشینان به سرمربی پرتغالی تیم ملی داده است واکنش نشان دادند اما او نظری مخالف این قضیه دارد.

به گزارش ورزش سه، کی روش در ادامه مصاحبه انتقادی خود با خبرآنلاین درباره مسائلی که گفته می شود علی کریمی را از تیم ملی دور کرد ضمن اینکه خود را در اتقاقات بی تقصیر می داند هرگونه دخالت در پاداش های تیم ملی و مسائل مربوط به آن را منکر می شود و در این باره می گوید: واقعا ناراحت کننده است اگر شما به من بگوئید چنین قدرتی دارم که تمام جزئیات را کنترل کنم  اما نتوانم یک اردو برای تمرین دادن به بازیکنانم بگذارم. یعنی قدرت این را دارم که جزییاتی به این کوچکی را کنترل کنم ولی وقتی زمانی برای گرفتن امکانات، لباس،برگزاری اردوها می‌رسد، قدرت این را ندارم که این تصمیم را بگیرم؟

وی ادامه داد: واقعا فکر می کنید کی روش یک آدم احمق است؟ اینکه کی روش برای چیزهای بزرگ نمی تواند تصمیم بگیرد و آنوقت برای چنین چیزهای کوچکی تصمیم می گیرد؟ آیا فکر می کنید من اگر قدرت داشتم، اجازه می داد که آدم های خارج از فدراسیون بتوانند به آماده سازی تیم ملی ایران ضربه بزنند؟ فکر می کنید اگر پرقدرت بودم می گذاشتم که چنین آدم هایی منافع تیم ملی ایران را پایمال کنند؟ نخیر، موضع کنونی من این است که دارم تلاش می کنم تا بتوانم از منافع تیم ملی ایران دفاع کنم. برای همین مورد حمله و هجمه قرار می گیرم.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------