آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

لوزانو: فردا پیروزی اولویت ما نیست!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,لوزانو

سرمربی تیم ملی والیبال ایران قبل از آغاز هفته دوم لیگ جهانی گفت: شرایط خوبی داریم و به دنبال نتیجه خوب نیز هستیم، اما سلامت بازیکنان و حفظ راندمان تیمی در اولویت کاری قرار دارد.

به گزارش فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران صبح امروز اولین تمرین خود را در بلگراد محل برگزاری هفته دوم لیگ جهانی والیبال انجام داد.


سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از این تمرین گفت: تیم شرایط خوبی دارد، مصدوم نداریم اما در هفته دوم، تیم با مشکل اختلاف ساعت رو به رو است. در این هفته با تیم های بلغارستان، صربستان و برزیل بازی می کنیم. در نخستین دیدار به مصاف بلغارستان می رویم و امیدوارم با توجه به اینکه مصدوم نداریم و چند نفر تغییر نیز داشته ایم، بازی خوبی ارائه کنیم.


رائول لوزانو در مورد جا به جایی بازیکنان از سوی مربیان در تیم های مختلف در این دوره از لیگ جهانی افزود: مربیان در لیگ جهانی سال المپیک بیشتر به دنبال ترکیبی مناسب برای تیم خود هستند تا آماده المپیک شوند.


وی در پیش بینی هفته دوم لیگ جهانی برای تیم ایران اظهار داشت: از دو منظر می‌توان عملکرد تیم ایران را بررسی کرد. اول اینکه نتیجه را ببینیم اما دومین موضوع راندمان تیم است. ما سعی مان بر این است که به دنبال راندمان تیمی بالا باشیم. با این حال به دنبال پیروزی نیز هستیم ولی اولویت نیست. به عنوان مثال اگر یک بازی را ببریم اما دو بازیکن از جریان رقابت ها به دلیل مصدومیت خارج شوند، خب این پیروزی ارزشی ندارد. ما سعی می کنیم بازیکنانی را که کوچکترین احساس ناراحتی می کنند، حفظ کنیم تا در کل تیم ایران در آینده شرایط خوبی داشته باشد.


هفته دوم سطح یک لیگ جهانی والیبال از فردا پنج شنبه با دیدار ایران و بلغارستان آغاز می شود و با 18 دیدار در مدت چهار روز در قاره اروپا پیگیری خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------