عزیزی: نمی خواهم بیشتر از 65 سال عمر کنم / فدراسیون ما را نمی شناسد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,عزیزی

مرد دوست داشتنی فوتبال ایران گفت: «AFC و فیفا تولد من را تبریک گفتند اما جالب است که بدانید اینجا و در کشور خودم فدراسیون فوتبال کوچکترین حرفی در این مورد نزد.»

به گزارش اسپورت تی وی، خداداد عزیزی 45 ساله شد. اسطوره فوتبال کشورمان متولد اولین روز تیرماه است. خداداد در مورد ورودش به 45 سالگی چنین گفت: «دوست دارم 65 سال بیشتر عمر نکنم!»

متن کامل صحبت های عزیزی را در ادامه می خوانید:

* تولدتان را تبریک می گوییم و امیدواریم که 120 ساله بشید.
- از اینکه تولدم را تبریک می گویید ممنون. اما 120 سال فقط یک تعارف است! به نظر من 120 سال خیلی زیاد است و الکی نباید با هم تعارف کنیم. من فکر می کنم 65 سال تا 70 سالگی سن ایده آلی برای مردن است!
 
* اما قطعا هواداران خداداد از شنیدن این صحبت ها ناراحت می شوند...
- مردم همیشه به من لطف دارند اما خانه پرش من 70 سال عمر می کنم و دوست ندارم که بیشتر از این زنده باشم. البته اگه از خودم بپرسید عمر ایده آل برای من 65 سال است. فقط امیدوارم بعد از تمام شدن این مدت کار مهم نکرده ای برایم باقی نمانده باشد.
 
* بهتر است که در این مورد صحبت نکنیم... این روزها همه تولد شما را تبریک می گویند.
- گفتم که ... مردم و شما لطف دارید اما آنهایی که باید تبریک بگویند حرفی نزدند!
 
* چرا؟ حتی AFC و فیفا هم تولد شما را تبریک گفتند.
- درست می گویید AFC و فیفا تولد من را تبریک گفتند اما جالب است که بدانید اینجا و در کشور خودم فدراسیون فوتبال کوچکترین حرفی در این مورد نزد. من توقع ندارم فدراسیون و یا هر ارگان فوتبالی دیگری بیاید و تولد مرا تبریک بگوید. هیچ وقت از کسی، انتظاری نداشته ام اما وقتی دوستانم گفتند که AFC و فیفا تولدم را تبریک گفته اند، بی محلی فدراسیون بیشتر به چشمم آمد.

* اما این اتفاق در مورد همه اسطوره های ما می افتد.
- بدبختی همین است که می گویید. اگر این اتفاق فقط برای خداداد می افتاد می گفتم که بعضی ها با خداداد مشکل دارند. اما بدبختی این است که دوستان حتی برای بقیه هم ارزشی قائل نمی شوند. تمام وقتی که گفتن یک تبریک از آقایان می گیرد فقط چند دقیقه است... آقای فلانی، تولدت مبارک!... همین. ای کاش قدر اسطوره هایمان را بیشتر می دانستیم. ای کاش مثلا وقتی تولد علی دایی می شد به اندازه یک خط تولدش را تبریک می گفتیم تا بفهمد فدراسیون فوتبال به یاد او هست. مدام در مورد حرفه ای شدن صحبت می کنیم و هرگز به این فکر نمی کنیم که مسیر حرفه ای شدن با همین چیزها اتفاق می افتد و از همین جاها شروع می شود. حسابش را بکنید که من 20 سال پیش بهترین بازیکن آسیا شدم و به همین دلیل AFC هر سال تولدم را تبریک می گوید.

* بگذارید بحث را عوض کنیم... شنیدیم که قرار است بچه های یتیم در تهران با شما دیداری داشته باشند؟
- در این مورد دوست ندارم صحبتی انجام دهم. از طریق دوستانم دعوت شده ام تا قبل از بازی کنار این بچه ها باشم و آنها را برای شام دعوت کنم. به دلیل اینکه برنامه سکرت است دلم نمی خواهد بیشتر از این صحبتی انجام دهم. خدا را شکر که ورزشکاران و هنرمندان ما از این جور کارها می کنند و به فکر همنوعانشان هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------