دعوت با طعنه علی کریمی از کی روش برای مناظره!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,علی کریمی

علی کریمی حتی بعد از صحبت های پر از تحسین کارلوس کی روش درباره خودش ، او را دعوت به مناظره کرد و شجاعتش را به چالش کشید.

خبرآنلاین؛ علی کریمی تمام قد رودرروی کارلوس کی روش ایستاده و به نظر می رسد دیگر بحث او با سرمربی تیم ملی ، حمایت از برانکو نیست و این بازیکن سابق ملی ، به دنبال چیزهایی است که در این چند سال در دلش مانده بود. 1.  علی کریمی که از زمان حضور کارلوس کی روش در تیم ملی ، سال های آخر فوتبالش را سپری می کرد و همان ابتدا با اینکه به تیم ملی دعوت شد اما متوجه شد بازوبند کاپیتانی به جای بازوی او به بازوی نکونام بسته خواهد شد ، هیچ گاه مستقیما با کی روش رابطه بدی نداشت.

 

این دو بقدری خوب و صمیمی بودند که بسیاری از بازیکنان تیم ملی از کادوی ویژه تولد علی کریمی برای کی روش به عنوان عجیب ترین کادوی تولد یک بازیکن ملی برای سرمربی اسم می بردند و می گفتند او در روزهایی که در پرسپولیس مشکل داشت و خداحافظی کرده بود ، اینگونه رابطه مبتنی بر احترامش با کی روش را خیلی رفاقتی تر پیش برده بود.2.  فوتبال کریمی تمام شد و باید فکر جدیدی برای ادامه زندگی ورزشی اش می کرد. کریمی که معروف بود در دوران فوتبالش هم حتی هیچ وقت خیلی اهل کار فشرده نبوده ، از سوی کی روش دعوت به همکاری در تیم ملی شد.

او این دعوت را قبل از جام ملتهای آسیا پذیرفت.همان زمان کارلوس کی روش زیر فشار قرار گرفت که چرا یک جوان بدون تجربه مربیگری را برای دستیاری انتخاب کرده است. منتقدانی از جنس همان هایی که امروز کی روش می گوید منظورش از گرگهای دور برانکو همان ها هستند نه قهرمانی ملی مثل علی کریمی. کریمی اما این بخش از حرف های کی روش را قانع کننده نمی داند و می گوید بیاید به مناظره.3.  کریمی و کی روش قبل از سفر تیم ملی به استرالیا به مشکل خوردند. کریمی با تیم ملی به استرالیا نرفت و کی روش سکوت کرد. او یک ساعت اتوبوس تیم ملی را نگه داشت تا کریمی بیاید اما نیامد. بعد هم دیگر هیچ حرفی درباره آن روز نزد. بعدها گفته شد علی کریمی از این شاکی است که چرا برایش بلیت بیزنس کلاس نگرفته اند . این حرفی است که کی روش هم می گوید و در مصاحبه اخیرش گفته بود:«همان هایی که امروز گرگها و مارهای دور برانکو هستند باعث شدند برای علی کریمی بلیت بیزنس نگیرند چون آنها مسئول بودند که این کارها را بکنند. شما هیچ وقت اسم آنها را نگفتی و حالا به من می گویی شهامت ندارم. اگر شهامت داشتی باید آن زمان این ها را می گفتی.» حرف هایی که سبب شده تا کریمی دوباره به کی روش جواب بدهد و او را دعوت به مناظره کند.4.  کریمی در نامه اش برای دعوت از کی روش به مناظره گفته کاش هیچ وقت رابطه مان از استاد و شاگردی به همکاری تبدیل نمی شد.

این یعنی او ازکی روش در دوره همکاری شان شاکی بوده. او که سر ماجرای چمن تیم ملی بارها از کارلوس حمایت کرده بود ، سر چه چیزی از سرمربی مورد علاقه اش شاکی است؟ کسی که او را حتی در دل دعوا یک سوپر قهرمان خطاب کرده؟ می گویند کریمی از اینکه پاداش های اهدایی هدایتی راکی روش نگذاشته تقسیم کند ،شاکی است. کی روش اما در مصاحبه اش با خبرآنلاین در این باره گفته بود:«من نمی توانم اردوی تیم ملی را برگزار کنم ، آن وقت فکر می کنید تقسیم پاداش ها دست من بود؟ خودش می داند که من این اختیار را نداشتم. اگر مسئله این است چرا از خود کریمی نمی پرسید و چرا خودش در این باره توضیح نمی دهد.»5.  کریمی حالا برانکو را به مناظره در 90 دعوت کرده ، کاری جالب که می تواند یک اتفاق بزرگ به همراه داشته باشد. شاید خیلی از نکاتی که در دل علی کریمی مانده و طرح شوند و کارلوس کی روش هم برای شان پاسخی بدهد و درنهایتش گره ای از گره های فوتبال باز شود! البته اتفاقی که سابقه نشان داده هیچ وقت عملی نیست!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------