رونمایی از فهرست خروجی دوم استقلال برای خرید 3 بمب جدید



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

با توجه به پر شدن فهرست بازیکنان بزرگسال استقلال، هر خرید جدید باید با خروج نام یک بازیکن از این لیست همراه باشد.

به گزارش آی اسپورت، استقلال هنوز به دنبال گرفتن بازیکن است. این درست که قصه حضور قاسم حدادی فر در این تیم به طور کامل منتفی شده است ولی علیرضا منصوریان کماکان به دنبال جذب احسان حاج صفی است و به مدیربرنامه های پژمان منتظری و مجتبی جباری هم گفته اگر الاهلی این دو نفر را نخواست، فوری آنها را برای بستن قرارداد به تهران بیاورد.

مشکل استقلال اما در حال حاضر پر بودن لیست بازیکنان بزرگسالش است. طبق قانون هر تیم می تواند 18 بازیکن بالای 23 سال را وارد لیستش کند. استقلال در حال حاضر 20 بازیکن در لیستش دارد؛ سید مهدی رحمتی، سید حسین حسینی، وریا غفوری، خسرو حیدری، هرایر مگویان (در صورت تمدید)، محمدامین حاج محمدی، میثم مجیدی، امید ابراهیمی (در صورت تمدید)، یعقوب کریمی، فرشید باقری، روزبه چشمی، محسن کریمی، بهنام برزای، علیرضا رمضانی، جابر انصاری، بختیار رحمانی، علی قربانی، کاوه رضایی، آرش افشین و سجاد شهباززاده.

از این جمع 2 بازیکن باید خط بخورند که اولی، روزبه چشمی است و دومی هم علیرضا رمضانی. با حذف این دو نفر، لیست استقلال دارای 18 بازیکن بزرگسال خواهد بود و نیازی به دخل و تصرف در آن وجود ندارد اما اضافه شدن هر بازیکنی به این فهرست، منجر به خط خوردن یک بازیکن دیگر است.

 به همین دلیل منصوریان و کادر فنی آبی ها لیست خروج دوم شان را بعد از 8 بازیکن قبلی آماده کرده اند. هر کدام از بین حاج صفی، منتظری و جباری که استقلالی شوند، یک بازیکن از لیست 18 نفره فعلی استقلال باید خط بخورد.

* میثم مجیدی
اصلی ترین گزینه خط خوردن از استقلال است اگر حاج صفی به این تیم بیاید. استقلال با میلاد زکی پور، یعقوب کریمی و حتی امید نورافکن نیاز به مدافع چپ دیگری ندارد. حضور حاج صفی که خودش توانایی بازی در این پست را دارد با حذف نام مجیدی همراه خواهد شد.

* امین حاج محمدی
اگر منتظری برای فسخ قرارداد با الاهلی به توافق برسد و استقلالی شود، منصوریان روی نام یکی از مدافعانش خط قرمز می کشد که حاج محمدی است. او در قیاس با مگویان و کنعانی زادگان بهترین گزینه برای باز شدن جای منتظری خواهد بود. البته اگر مگویان با استقلال به توافق رسیده و در این تیم ماندنی شود.

* یعقوب کریمی یا بهنام برزای
اگر جباری در نهایت استقلالی شود، یکی از بین این دو نفر به تیمی دیگر قرض داده می شود. در این بین احتمال کریمی بیشتر است چون با حضور جباری، رحمانی به سمت چپ خط سوم می رود و منصوریان روی برزای به عنوان اصلی ترین آلترناتیو خسرو حیدری نظر ویژه ای دارد. این در حالی است که ابراهیمی در استقلال بماند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------