آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

مهاجم جدید پرسپولیس مقصر قهرمان نشدن این تیم نیست!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,امیری

وحید امیری می گوید که او دلیل قهرمان نشدن پرسپولیس در فصل گذشته لیگ نیست.

به گزارش خبرآنلاین؛ وحید امیری مهاجم ملی پوش فصل گذشته نفت تهران که با کشمکش های فراوان بالاخره قرمز پوش شد، دیروز برای اولین بار در تمرین پرسپولیس حاضر شد. امیری در غیاب مهدی طارمی هنوز تکلیف او برای فصل بعد مشخص نیست، گران ترین بازیکن این فصل قرمز ها است. امیری فصل گذشته در هفته 27ام لیگ برتر، نقش بسزایی در برد نفت مقابل پرسپولیس داشت.

 

تیم منصوریان در آن بازی با برد مقابل پرسپولیس هم رکورد نباختن تیم برانکو را از بین برد و هم به نوعی قهرمانی را از این تیم گرفت. امیری گل اول نفت مقابل پرسپولیس را به ثمر رساند. او حالا در جدید ترین مصاحله خود اعلام کرده که خود را مقصر قهرمان نشدن پرسپولیس نمی داند. مهاجم ملی پوش پرسپولیس گفته که به خاطر لجبازی با منصوریان سرخ پوش نشده است. استقلال یکی از تیم هایی بود که به شدت برای جذب امیری تلاش کرد. اما در نهایت او به پرسپولیس پیوست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------