توهین به کی‌روش را متوقف کنید



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کی روش

این روزها اختلافات پیش آمده میان سرمربی تیم ملی و مربیان باشگاهی بر سر اردوهای تیم ملی باعث شده تا شاهد اتفاقات تلخی از سوی فوتبالدوستان در صفحات اجتماعی و شبکه های مجازی نسبت به کی روش باشیم.

به گزارش ورزش سه، کارلوس کی روش بعد از تمام انتقاداتی که از برنامه آماده سازی تیم ملی صورت گرفت و بالاجبار حکم به تعطیلی اردوهای ارمنستان و اتریش داد تصمیم گرفت در صفحه اصلی خود در شبکه اجتماعی فیس بوک نقطه نظراتش را پیرامون منتقدان و مخالفان برنامه های تیم ملی به اطلاع طرفدارانش برساند.

نقطه نظراتی که با واکنش های مختلفی از سوی فوتبالدوستان ایرانی روبرو شد و زمینه را برای توهین های پرشماری به سرمربی تیم ملی فراهم کرد. کارلوس کی روش در تمام پست هایی که در این چند روز گذاشته شدت عصبانیت خود از لغو برنامه هایش برای آماده سازی ایران در راه جام جهانی 2018 روسیه را بروز داده است .حتی در این راه به اذعان بسیاری از اهالی فوتبال کمی هم تندروی داشته اما باور این موضوع که نظرات او این گونه با توهین های پرشمار فوتبالدوستان ایرانی روبرو شود کمی غیر منتظره بود.

البته می شد پیش بینی کرد قرار گرفتن برانکو ایوانکوویچ در یک سمت دعواهای اخیر سرمربی تیم ملی کمی اوضاع را به ضرر کی روش کند چون مربی کروات پرسپولیس در حال حاضر جزو چهره های محبوب طرفداران پرشمار این باشگاه است اما این که طرفداران برانکو و همچنین مخالفان دیگر سرمربی تیم ملی  بخواهند این گونه زیر پست های کارلوس توهین و بی احترامی بنویسند اصلا قابل تحمل نیست.

مسلما کارلوس کی روش اگر انتقادی در این روزها داشته و بسیاری از مخالفانش را از زیر تیغ گذرانده نه برای خودش بلکه برای منافع ملی فوتبال ایران بوده به خصوص که همین مربی چندی پیش در دیداری با برانکو حضور چنین مربیانی را در فوتبال ایران به فال نیک گرفته بود. پس چه خوب می شد فوتبالدوستان ایرانی هم با نهایت احترام و ادب و با به رخ کشیدن فرهنگ 2500 ساله ایران زمین نقطه نظرات خود را به سرمربی تیم ملی منتقل می کردند نه این که با توهین های بی مورد باعث ناامیدی بیشتر کی روش و کادر فنی تیم ملی شوند.

در حال حاضر از هر نکته ای مهمتر و واجب تر برای فوتبال ایران از بین رفتن همین دعواها و توهین ها به طرف مقابل است چون تنها با اتحاد و همدلی است که می توان باعث رشد بیشتر فوتبال ملی و باشگاهی در قاره آسیا و مجامع بین المللی شد و هدف کی روش ، برانکو و ... نیز همین است و نه چیز دیگر پس بیایید به جای توهین در شبکه های اجتماعی با تعامل و همفکری بیشتر زمینه کمک به این مربیان را فراهم کنیم نه بر آتش اختلافات بیافزاییم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------