آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

مراقب تنگی نفس باد صبا باشید!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,صبا

باشگاهی که نزدیک به دو دهه قبل بنیان نهاده شد تا به یکی از قطب های فوتبال جنوب پایتخت تبدیل شود حالا در مسیر نابودی قرار گرفته و نفس های آخر خود را می کشد!

به گزارش ورزش سه، صباباطری، صبای تهران و بعد هم صبای قم اینها نام هایی بود که در این دو دهه برای باشگاهی در نظر گرفته شد که آمده بود تا برای فوتبالدوستان جنوب پایتخت و شهرهای تابع به یک محل مناسب برای ورزش و تفریح تبدیل شود و به نوعی تیم محبوب قشر زحمتکش و نسبتا کم بنیه از نظر مالی این مناطق لقب بگیرد.

اوایل همه چیز خوب پیش می رفت تا جایی که صباباطری نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم شد و در صباشهر در محله رباط کریم میزبان بازی های آسیایی هم شد. در ورزشگاهی که حالا به یک خرابه بیشتر تبدیل نشده و ... آن روزها در هر بازی بیش از 10 تا 15 هزار تماشاگر برای حمایت از صباباطری به ورزشگاه صباشهر می آمد و نوید یک قطب جدید برای فوتبال پایتخت چند میلیونی را می داد.

همین که اسپانسر باشگاه از تیم داری منصرف شد دوباره قصه نابودی این باشگاه تازه تاسیس زد شد تا این که صبا هم در ماجرای انتقال غیر حرفه ای تیم ها از تهران به شهرستان ها راهی قم شد آن هم با شرایطی کاملا عجیب و غریب تا از همان روز استارت نابودی اش زده شود درست مثل سناریویی که برای پاس تهران به عنوان یکی از پرافتخارترین باشگاه ها ایران با انتقال به همدان نوشته شد.

البته این سناریو برای صبا کمی متفاوت تر از پاس و سایر باشگاه ها بود چون صبا در این چند سال در قم با هر زحمتی بود روی پا ایستاد و مقابل این سناریو ایستادگی کرد اما حالا با نگاهی به شرایط گریبانگیر باشگاه کاملا می توان حس کرد که باد صبا نفس های آخر خود را می کشد و با تنگی نفس در مرز نابودی قرار گرفته است. نه کسی هست که به اوضاع مالی اش سر و سامان بدهد نه کسی هست که بخواهد با یک برنامه مدون این باشگاه را زنده نگاه دارد!

هر روز که آفتاب طلوع می کند بازیکنانش با تیم های دیگر قرارداد می بندند و مدیران باشگاه هم دست روی دست گذاشته و هیچ اقدامی در راستای نجات صبا انجام نمی دهند تا این واقعیت که باد صبا دیگر مشک فشان نخواهد کرد خودمان را برای مرگ تدریجی صبا آماده کنیم. گرچه آخرین اخبار رسیده از قم حکایت دارد امروز نشست های سرنوشت سازی در قبال باشگاه صبا در استانداری قم برگزار خواهد شد و هیچ بعید نیست روزنه هایی از امید در دل طرفداران این تیم ایجاد شود.

گفته می شود یک اسپانسر جدید برای خرید باشگاه پالس های مثبتی ارسال کرده و نمایندگانش امروز در نشستی پیرامون خرید باشگاه حاضر خواهند شد تا اتفاقات مهمی برای آینده صبا رقم بخورد. نشستی که اگر هم به نتیجه برسد کار را برای صبا و مدیران جدیدش دشوارتر از قبل خواهد کرد چون آنها برای بستن تیمی جدید روزهای سختی را پیش رو خواهند داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------