بوفون: شک نکنید نویر بهتر از من است / نویر: بوفون می‌داند چه زمانی کفش‌هایش را آویزان کند



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,بوفون

دروازه‌بان بزرگ آتزوری معتقد است رقیب آلمانی‌اش توانمندی‌های بیشتری نسبت به او دارد.

به گزارش فارس، جیان لوئیجی بوفون در مصاحبه با روزنامه ورزشی گازتا دلواسپورت اظهارداشت: شک نکنید مانوئل نویر بهتر از من است.

کاپیتان 38 ساله لاجوردی‌پوشان ادامه داد: مانوئل جوان است و خوب. اما من کلا از این گونه مقایسه‌ها خوشم نمی‌آید. آنچه برای من خوشایند است، این نکته بوده که پیراهن شماره یک یوونتوس و تیم ملی را به تن دارم و هیچکس نمی‌تواند دروازه‌بان دیگری را جلوتر از من قرار دهد.
 
با توجه به این اظهارات، سئوالی که اکنون برای آلمان‌ها مطرح می‌شود، این نکته است که هدف از بیان چنین اظهار نظری از سوی مرد شماره یک آتزوری چه بوده است؟

در این مورد گزارشگر یکی از روزنامه‌های آلمان نوشت بوفون با تجربه است و خواسته از از این طریق فشار را برای نبرد سنگین با ژرمن‌ها از روی دوش خود بردارد.

در مقاله منتشرشده در این مورد آمده است: البته یک نکته روشن است که نویر دروازه‌‌بان برتر جهان در 3 سال گذشته بوده و مدرن‌تر بازی می‌کند. او بازی پا به توپ خیلی خوبی دارد و در بازی‌سازی از عقب زمین تبحر خاصی دارد. از طرفی بوفون روی خط دروازه عالی کار می‌کند و در همین بازی با اسپانیا 5 واکنش عالی داشت.

نشریه آلمانی همچنین نقطه نظر گلر کشورش را در مورد رقیب ایتالیایی نیز پرسیده است.

به همین خاطر از قول مانوئل نویر عنوان شده است: فکر می‌کنم همه بازیکنان خوشحالند که جیجی بوفون هنوز در کنار آنها بازی می‌کند. او دقیقا می‌داند چه زمانی باید کفش‌هایش را آویزان کند. آنچه اکنون مهم بوده،‌این نکته است که او گلر با کلاسی است و یک مهره تمام کلیدی برای ایتالیایی‌ها محسوب می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------