واکنش مارادونا دومین شکست متوالی آرژانتین مقابل شیلی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, مارادونا

مارادونا گفت: آرژانتین بدترین دوران خود را با دو باخت متوالی مقابل شیلی در فینال تجربه می‌کند.

به گزارش فارس، آرژانتین با کاپیتانی مسی برای دومین سال پیاپی در فینال کوپا امریکا مقابل شیلی تن به شکست داد تا همچنان در حسرت کسب عنوان قهرمانی باقی بماند.

دیگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین با انتقاد از شرایط تیم ملی کشورش گفت: دوباره متوالی باختن به یک تیم در فینال کار سختی است که در دوران ما غیر ممکن بود.به نظر من آرژانتین بدترین دوران فوتبال خود را سپری می‌کند.

در سالروز پیروزی آرژانتین مقابل آلمان در فینال جام جهانی 1986 مارادونا در مورد مسی گفت: برای لیونل آرزوی موفقیت می‌کنم. هر تصمیمی در مورد خداحافظی از بازی ملی بگیرد قابل احترام است.من بعد از پایان بازی در یک فایل صوتی از او تشکر کرده و برای او آرزوی موفقیت کردم.
 وی که با لحن تمسخر آمیزی صحبت می کرد افزود: آنها مقابل شیلی جدی بازی نکردن و به جای جنگیدن منتظر بودند از تخم مرغ شانسی جام قهرمانی را هدیه بگیرند اما در سال 1986 ما در فینال مقابل آلمان بازی کردیم این‌ها مقایسه درستی نیست و آن تیم آرژانتین بسیار کار سخت و باورنکردنی را انجام داد ولی این تیم قهرمان وار بازی نمی‌کند.

مرد تکرار نشدنی آبی و سفیدها در پایان گفت: مسی 4 فینال را از دست داده است اما این دلیل خوبی برای خداحافظی نیست من برای بازگشت او به تیم ملی پا در میانی می‌کنم .چرا که تا جام جهانی 2018 فاصله چندانی نداریم و او باید به تیم ملی کمک کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------