سرنوشت غریب خروجی‌های استقلال



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

نیمی از لیست 8 نفره مازاد باشگاه استقلال همچنان تیم آینده خود را اعلام نکرده اند.

به گزارش ورزش سه، روزی که علیرضا منصوریان نام بازیکنانی که در لیستش قرار ندارند را فاش کرد، واکنش های مختلفی به این لیست وجود داشت. خیلی ها بر این باور بودند که حق بازیکنان باتجربه ای مثل طالب لو، برهانی و عمران زاده چنین برخوردی نبوده و از سوی دیگر برخی موافق تصمیم سرمربی جدید استقلال بودند.  هرچه بود، منصوریان تصمیمش را گرفته بود و لیست 8 نفره او برای پیوستن به تیم های دیگر مذاکره را آغاز کردند.

در این میان نکته قابل توجه این است که 4 نفر از لیست مازاد 8 نفره استقلال همچنان تیم آینده خود را مشخص نکرده اند.  از آن لیست محمدرضا خرسندنیا راه پدیده را در پیش گرفت، مهدی مومنی به استقلال خوزستان برگشت، عادل شیحی به اف اس وی فرانکفورت رفت و آرش برهانی پیراهن پیکان را برتن کرد.  حنیف عمران زاده نیز اگرچه به صنعت نفت آبادان پیوسته اما ظاهرا به خاطر بیماری مادرش از رفتن به این تیم پشیمان شده و هنوز بلاتکلیف است. عمران زاده خواهان فسخ قراردادش با نفت آبادان است اما مسئولان باشگاه جنوبی هنوز زیر بار نرفتند.

در این میان وحید طالب لو، میلاد فخرالدینی و پروپیچ بلاتکلیف هستند.

طالب لو یکسال دیگر با استقلال قرارداد دارد و اعلام کرده به شرطی جدا می شود که طلبش را از این تیم دریافت کند. او هنوز زیر بار جدایی از جمع آبی پوشان نرفته و در صورتی که توافق حاصل نشود ممکن است مشکلات بعدی ایجاد شود. از سوی دیگر ظاهرا طالب لو با هیچ تیم دیگری وارد مذاکره نشده و مشخص نیست تصمیمش برای آینده چیست.

درباره میلاد فخرالدینی هم حرف و حدیث زیاد است. مدافع راست سال گذشته استقلال گفته می شود پیشنهادهایی از چند تیم دارد اما اینکه چرا هنوز قرارداد نبسته، در نوع خود جالب است. حتی بحث پرسپولیسی شدن فخرالدینی نیز پیش آمده؛ گفته می شود او یکی از گزینه های جایگزینی رامین رضاییان است؛ اگرچه هیچ منبع رسمی از پرسپولیس این خبر را تایید نکرده است. فخرالدینی از نفت تهران نیز پیشنهاد دارد که قرار است ظرف روزهای آینده به این باشگاه تصمیمش را اعلام کند.

آخرین بازیکنی که در لیست مازاد استقلال هم حضور داشت، پروپیچ کروات بود. اوایل نقل و انتقالات از پرسپولیس به عنوان مقصد بعدی پروپیچ نام برده می شد اما پس از عدم توافق دو طرف او به کشورش رفته و هیچ خبری هم از این بازیکن در دست نیست. شاید پروپیچ دیگر رنگ فوتبال ایران را هم نبیند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------