آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

بوفون: مقایسه نویر با من اهانت آمیز است / او از من بهتر است



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,بوفون

 در آستانه دیدار حساس تیم‌های ملی آلمان و ایتالیا جانلوئیجی بوفون دروازه‌بان ۳۸ ساله و باتجربه آتزوری مقایسه نویر با خودش را اهانت‌آمیز می داند.

به گزارش خبرآنلاین؛ در آستانه دیدار حساس تیم‌های ملی آلمان و ایتالیا جانلوئیجی بوفون دروازه‌بان ۳۸ ساله و باتجربه آتزوری مقایسه نویر با خودش را اهانت‌آمیز می داند.

بوفون در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: «من گفتم که نویر بهتر از من است و در نهایت ممکن است حرفم درست از آب درآید. این موضوع چیزی نیست که مرا آزار دهد، تحقیرم کند و شأنم را پایین بیاورد. من کاملاً از چیزی که هستم و بوده‌ام مطلعم و می‌دانم که تا دو سال دیگر هم در چه وضعیتی قرار خواهم داشت. دانستن این چیزها مرا بسیار آرام می‌کند. مقایسه کردن نویر با یک دروازه‌بان ۳۸ ساله اهانت‌آمیز است. به‌نظر خودم جوابی که دادم طبیعی است، چون در چهار پنج سال گذشته نویر توانسته از هر نظر خودش را به‌عنوان یکی از بهترین دروازه‌‌بانان دنیا ثابت کند.»

بوفون درباره شرایط بازی برابر آلمان هم بیان کرد: «این بازی بسیار سخت است و ما را مجبور خواهد کرد هر چه در چنته داریم رو کنیم. هیچ راهی جز اینکه تلاش کنیم تا جای ممکن پیشرفت داشته باشیم، برای خودمان شانس صعود ایجاد کنیم و به رؤیاپردازی‌مان ادامه دهیم، وجود ندارد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------