واکاوی نقش حسین هدایتی در نقل و انتقالات پرسپولیس؛ عابربانک از سرویس خارج شده است



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,هدایتی

نقش حسین هدایتی در نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس؛ از شعار تا واقعیت‌های تلخ؛

به گزارش ایلنا،‌ تا قبل از انتشار آن نامه، توسط وکیل مهدی طارمی، هیچکس به درستی نمی دانست که پشت پرده اتفاقات چه بوده و چرا این بازیکن ناگهان به جای تمدید قرارداد با پرسپولیس سر از تیم سیزدهم لیگ ترکیه در آورد.

به گفته صمد ابراهیمی اما این بازیکن زمانی پایش سست شد و برای پول بیشتر و شاید هم برای لج و لجبازی راهی ترکیه شد که  متوجه شد وعده‌های هدایتی هیچ ضمانت اجرایی ندارد .

حسین هدایتی در رستوران دوستش، عدد چهار میلیارد و 400 میلیارد تومان را به زبان آورده  و طارمی با تکیه بر این رقم راهی باشگاه پرسپولیس شد. اما طبق افشاگری ابراهیمی، وقتی طارمی به دیدار مدیرعامل پرسپولیس رفت، مشخص شد حرف‌های هدایتی تنها برای بازارگرمی بوده و او همانند داستان جذب کاوه رضایی پایش را سر بزنگاه کنار کشیده است.

این افشاگری‌ها نشان می‌دهد هدایتی برخلاف آنچه در این مدت تلاش می‌شده توسط خودش و اطرافیانش به هواداران قبولانده شود که او عابربانک پرسپولیس است و قصد دارد تا با خرج کردن از جیبش بازیکنان را به پرسپولیس بیاورد بیشتر فراری‌دهنده بازیکنان بوده است. بعضی از بازیکنان بعد از این که مذاکره با پرسپولیس را آغاز می‌کردند و متوجه می‌شدند که به جای طرف بودن با ارگان رسمی باشگاه با فردی به نام هدایتی طرف هستند قید پرسپولیسی‌شدن را زده و به سمت استقلالی‌ها متمایل می‌شدند که حداقل مذاکره با بازیکنانش در محل باشگاه انجام می‌شد نه در رستوران و مراسم افطاری و اینستاگرام هدایتی.

هدایتی تکلیفش با خودش، با پرسپولیس و با هوادار مشخص است؟ چرا او پول را مانند اسپانسر در اختیار باشگاه قرار نداده که مدیران باشگاه هر بازیکنی را که دوست دارند از کانال رسمی خود جذب کنند؟ اما در این بین بی عملی وزارت ورزش نیز در نوع خود جالب توجه است؛ سوال اصلی اما از وزیر ورزش این است که چگونه اجازه می‌دهد مقامی غیر مسئول در فصل نقل و انتقالات نبض تبلیغات را از آن خود کند. وزارت ورزش آنهایی بدون هیچ توجیهی به هدایتی میدان عمل یا بهتر بگوییم فضایی برای تبلیغ داده و گویی هیچ قصد و نیتی برای جلوگیری از این مانورهای تبلیغاتی ندارد. این قضیه باید یک بار برای همیشه شفاف و روشن شود و مهر انقضا بر روی آن بخورد. وزیر ورزش البته چندی پیش درباره شفاف شدن قراردادها در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس واکنش نشان داد. با توجه به این موضوع طاهری باید بگوید وحید امیری با چه وعده وعیدی و در ازای دریافت چه مبلغی به پرسپولیس آمده است؟ آقایان باید ریز کمک‌های هدایتی به تیم در مدت زمان حضور خودش در پرسپولیس را منتشر کنند. آنها باید بگویند هدایتی با مجوز چه کسی به یک بازیکن وعده 4میلیارد تومانی می‌دهد و وزارت ورزش فقط سکوت می‌کند؟ یک بار برای همیشه یکی باید به این سوالات جواب دهد تا این معمای حل‌نشدنی هدایتی برای پرسپولیس و هوادارانش و بازیکنانی که می‌خواهند مذاکره کنند حل شود.
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------