افشارزاده نمی‌خواهد سرپرست باشد / هیات مدیره تشکیل جلسه می‌دهد؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,افشارزاده

در حالی که بهرام افشارزاده برای رسیدن به عنوان مدیرعاملی استقلال به رای اعضای هیات مدیره نیاز دارد اما معارفه و جلسه این اعضا مدام عقب می‌افتد و معلوم نیست در نهایت کار چگونه پیش خواهد رفت.

به گزارش مهر، لغو پی در پی جلسات هیات مدیره استقلال آن‌هم در شرایطی که اعضای جدیدی توسط وزیر ورزش به این هیات معرفی شده اند در نوع خود جالب توجه و عجیب است آن‌هم در حالی که در باشگاه پرسپولیس اعضای جدید دو هفته قبل اولین نشست را برگزار کردند و صورت‌های مالی و تصمیم‌سازی های کلان را صورت دادند.

این احتمال وجود دارد که این دوشنبه هم با وجود اعلام قبلی هیات مدیره تشکیل جلسه ندهد و جلسه به بعد از ماه رمضان موکول شود اما اگر چنین نشود و جلسه طبق اعلام قبلی برگزار شود، در این صورت باید تاکید کرد که این جلسه از یک نظر جلسه بسیار مهمی برای استقلال خواهد بود چرا که بهرام افشارزاده از وزارت ورزش کنار گذاشته شده و حالا می تواند با یک شغل، مدیریت عاملی را در هیات مدیره به دست آورد.

این مسئله از دو جهت مهم است؛ اول تمایل شدید افشارزاده برای گرفتن این پست به صورت رسمی است تا جایی که در سایت باشگاه جلوی اسم افشارزاده می‌نویسند «مدیر عامل» در حالی که وی  همچنان سرپرست است. دوم اینکه سرپرست تنها ۶ ماه می‌تواند این پست را داشته باشد اما اکنون از دوره سرپرستی افشارزاده یک سال گذشته است.

در واقع سرپرستی افشارزاده به نوعی در استقلال غیر قانونی محسوب می‌شود و او باید حکم مدیریت عاملی را بگیرد که طبق اساسنامه باشگاه استقلال باید با اکثریت آرای اعضای هیات مدیره و تایید وزیر نهایی شود.

نکته اصلی اینجاست که با وجود اینکه با تک شغله شدن افشارزاده مانع قانونی برای این کار وجود ندارد اما کسی نمی داند که اعضای جدید برای مدیرعاملی به افشارزاده رای می دهند یا نه؟ نکته جالب تر این است که آیا با انتقادها و رفتار ماه گذشته وزیر ورزش، آیا خود وزیر در صورت رای گیری برای مدیرعاملی بهرام افشارزاده این حکم را تایید می‌کند یا نه؟

برخی معتقدند تاخیر در برگزاری جلسه معارفه هیات مدیره برای این است که در این رابطه، رایزنی و تعیین تکلیف نهایی صورت بگیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------