رضایی: امیدوارم بهترین اتفاق برای شهباززاده بیفتد / آمدن جای برهانی برایم افتخار است



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,رضایی

مهاجم تیم فوتبال استقلال در مورد بحث حضور سجاد شهباززاده در لیگ ترکیه خاطرنشان کرد: امیدوارم بهترین اتفاق برای شهباززاده بیفتد. او دوست خوب و صمیمی من است.

به گزارش فارس، کاوه رضایی بعد از عقد قرارداد با استقلال گفت: خیلی خوشحالم که به استقلال آمدم. این تیم بسیار بزرگ است و امیدوارم بتوانم امسال مثمرثمر باشم و در پایان فصل قهرمانی را تجربه کنیم.

وی در مورد اینکه حضورش در استقلال خیلی پرحاشیه بود، تصریح کرد: حرف خاصی دراین مورد ندارم. دوست داشتم تیمی را انتخاب کنم که در آن موفق باشم. استقلال برایم قابل احترام است و مشکل خاصی ندارم. قراردادم را دو سال قبل امضا کردم.

مهاجم استقلال در مورد اینکه با پرسپولیس هم مذاکراتی داشت عنوان کرد: بازیکن آزاد بودم و این حقم بود که با تیم‌هایی که من را می‌خواهند مذاکره کنم. از انتخابی که کردم خوشحالم و امیدوارم سال خوبی داشته باشم.

رضایی در ادامه یادآور شد: استقلال تیم فوق‌العاده بزرگی است و آمدم که قهرمانی را تجربه کنم و بتوانم به یک تیم بزرگ ترانسفر شوم و با استقلال به موفقیت برسم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد اینکه برخی می‌گویند او از قطر پیشنهادی نداشته و فقط برای بازارگرمی به این کشور سفر کرده است عنوان کرد: در مسابقاتی که در خارج از ایران داشتیم هر جا رفتم عکس گرفتم و دوست داشتم آن را در فضای مجازی منتشر کنم. من پیشنهاد از قطر داشتم ولی ترجیح دادم در ایران بمانم چراکه بستر را مهیاتر می‌دیدم. امیدوارم امسال موفق باشم تا در آینده گزینه‌های بیشتری برای ترانسفر شدن داشته باشم.

مهاجم استقلال در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها از دست او ناراحت هستند، گفت: من بازیکن آزاد بودم و می‌توانستم با هر تیمی مذاکره کنم. مذاکره دلیل بر بستن قرارداد نیست. من طی یک مذاکره کوتاه خیلی سریع راهی استقلال شدم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود او خواهان قرارداد یک و نیم میلیاردی بوده است، عنوان کرد: چیز خاصی در این رابطه مطرح نیست. اگر به فکر قرارداد مالی بودم به قطر می‌رفتم وقتی این کار را نکردم نشان می‌دهد پول برایم مهم نیست. از قطر پیشنهاد داشتم ولی این مسئله اولویتم نیست. در کل باید از کادر مدیریتی و مربیان ذوب‌آهن تشکر کنم و دنبال پیشرفت هستم و از حضور در استقلال خوشحالم.

رضایی در مورد پیوستن سجاد شهباززاده به تیم ترکیه‌ای اظهار داشت: سجاد دوست خوب و بسیار صمیمی من است. هر اتفاقی که منجر به پیشرفت فوتبالی او شود من را خوشحال می‌کند. امیدوارم بهترین اتفاق برای شهباززاده بیفتد. او چه بماند و چه برود بهترین‌ها را برایش آرزو می‌کنیم.

وی در مورد اینکه امسال پیراهن شماره 9 آرش برهانی را به تن می‌کند گفت: این مسئله برایم افتخار بزرگی است. برهانی چند سال آقای گل شده و یکی از بهترین گلزنان فوتبال ایران است. اینکه جای او آمدم ارزش زیادی دارد و برای این بازیکن احترام زیادی قائلم.

مهاجم استقلال در مورد اینکه آیا این تیم امسال قهرمان می‌شود، اظهار داشت: بازیکنان مستعد، جوان و خوبی جذب استقلال شدند و تمام تلاشمان را در این راستا انجام می‌دهیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------