پیشنهاد بی شرمانه یک فرد عجیب به سرمربی استقلال



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,منصوریان

یک رمال با حضور در تمرین استقلال به سرمربی گفت می تواند کاری کند که تیمش تمام بازی های فصل را ببرد!

به گزارش خبر ورزشی، پای جادوگران این بار به تمرین استقلالی ها باز شده است. یک فرد عجیب که از یکی از استان های کشور خود را به تهران رسانده و در تمرین استقلال حاضر شده بود، با علیرضا منصوریان دقایقی حرف زد.
 
این فرد در گفتگوی کوتاهی که با سرمربی استقلال داشت رو به منصوریان گفت می تواند کاری کند که استقلال تمام بازی های فصل را ببرد!

 این حرف های او باعث تعجب سرمربی استقلال شد، با این حال سوال هایی از این فرد پرسید. منصوریان گفت: «چطور چنین چیزی ممکن است، می توانی توضیح بدهی؟»
 
آن فرد هم در پاسخ گفت: «توضیح دادنی نیست. باید در تمرین کارم را انجام بدهم. شما فقط دو دقیقه به من وقت بدهید. یعنی تمرین دو دقیقه در اختیار من باشد تا بتوانم کارم را انجام دهم! در آن صورت می بینید که چکار می کنم.»
 
منصوریان که باز هم بهت زده شده بود و نمی خواست در چهره اش بهت را نشان بدهد، مکثی کرد و گفت: «چطور چنین چیزی ممکن است. یعنی شما در دو دقیقه کاری می کنی که تیم من تمام بازی های فصل خود را ببرد؟!»

این فرد باز هم اصرار داشت که بگوید می تواند چنین کاری انجام بدهد و البته حاضران هم تعجب کرده بودند که آیا منظور او جادو جنبل کردن است یا مسایل دیگری. بعضی ها هم تصور می کردند این فرد آمده تا بتواند با حضور در تمرین استقلال برای خود اسم و رسمی دست و پا کند.
 
منصوریان پس از گفتگویی که با این فرد داشت، گفت: «این چیزها را زیاد در فوتبال دیده ام.»
 
استقلالی ها در این روزها به شدت تمرین می کنند و طبیعی است که اگر قرار بود چنین اقدام هایی جواب دهد، آن فرد می توانست تیم استان خود را موفق کند!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------