صمد مرفاوی سرمربی صبای قم شد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مرفاوی

سرمربی سابق تیم فوتبال صبا پس از توافق با مدیران این باشگاه، مجددا هدایت نماینده قم در لیگ برتر را عهده‌دار شد.

به گزارش ورزش سه، با فعل و انفعالاتی که در صبا اتفاق افتاد و علی دایی از این تیم رفت، مسؤولان باشگاه صبا به دنبال حل مشکل حامی مالی طی روزهای اخیر بودند و به صورت جدی قصد داشتند هرچه زودتر زمینه حضور یک اسپانسر را فراهم کنند تا با تعیین تکلیف تیم و انتخاب سرمربی، تمرینات آغاز شود و از حریفانشان عقب نمانند.

اکنون که 24 روز به آغاز لیگ برتر باقی مانده است مدیران باشگاه صبا طی جلسه‌ای که امروز با حضور حامی مالی جدیدشان برگزار کردند به اجماع رسیدند تا هدایت نماینده لیگ برتری قم را به صمد مرفاوی که سه مقطع سرمربیگری تیم‌شان را برعهده داشت، واگذار کنند.

مرفاوی پس از سرمربیگری در استقلال تهران و مس کرمان، در اواسط لیگ دوازدهم جایگزین یحیی گل‌محمدی در صبای قم شد و این تیم را به رده نهم جدول رساند؛ یک فصل بعد هم مدیران باشگاه صبا او را در میانه مسابقات جایگزین محمد مایلی‌کهن کردند که مجددا او توانست رتبه تک رقمیِ نهم را برای این تیم بیاورد.


با نتایجی که مرفاوی در صبا به دست آورده بود او در لیگ چهاردهم نیز به عنوان سرمربی صبا انتخاب شد و تیمش تا پایان دور رفت با 5 امتیاز فاصله نسبت به تراکتورسازی صدرنشین در رده ششم جدول جای داشت اما به دلیل عدم پرداخت حتی یک درصد از مطالبات او و شاگردانش از صبا به پیکان رفت.

مرفاوی که پس از پیکان در فصل اخیر هدایت تیمی را عهده‌دار نشده بود اکنون برای چهارمین بار سرمربیگری صبا را در شرایطی که بسیاری از بازیکنان اصلی آن جدا شدند در دست گرفت.

ساکت الهامی نیز که همواره جزء اصلی‌ترین اعضای کادر فنی مرفاوی بوده، مربی اول صبا در فصل آینده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------