آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

فرانسه با 5 گل برای آلمان خط و نشان کشید + فیلم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,فرانسه

تیم ملی فرانسه با نتیجه 5 بر 2 توانست ایسلند را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، دو تیم فرانسه  و ایسلند در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری ۵ بر ۲ فرانسه به پایان رسید.

بازی با برتری فرانسوی‌ها شروع شد و در دقیقه ۶ اولین خطر جدی بازی را دیمتری پایت از دست داد و نتوانست دروازه ایسلند را باز کند ولی در دقیقه ۱۳ پاس ماتئودی به اولیویه ژیرو رسید تا این بازیکن به زیبایی توپ را از بین پاهای دروازه بان ایسلند به دروازه این تیم برساند و تیمش را پیش بیندازد.

در دقیقه ۲۰ کرنر گریزمان را پل پوگبا با ضربه سر وارد دروازه ایسلند کرد تا دومین گل خروس ها نیز در این دیدار به ثمر برسد. فرانسه که بدون عادل رامی و کانته محروم پا به این مسابقه گذاشته بود در همان ۲۰ دقیقه نخست توانست ۲ بار برابر ایسلند به گل برسد و خیال خود را بابت برد راحت کند.

در ادامه بازی دو تیم آرام و متعادل دنبال شد و دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای برای گلزنی داشتند که نتوانستند از این موقعیت ها استفاده کنند.

در دقیقه ۳۹ بازی ماتئودی یک موقعیت گلزنی را از دست داد ولی در ادامه و در دقیقه ۴۳ دیمتری پایت با شوتی زمینی دروازه ایسلند را باز کرد.

در دقیقه ۴۵ آنتوان گریزمان موفق شد با فرار از بین مدافعان ایسلند با یک ضربه چیپ دروازه ایسلند را برای بار چهارم در نیمه نخست باز کند تا بازی در پایان ۴۵ دقیقه با برتری ۴ بر صفر فرانسه به پایان برسد. ضمنا این گل صدمین گل رقابت های یورو ۲۰۱۶ بود.

در نیمه دوم سرمربی ایسلند دست به دو تغییر در ترکیب تیمش زد تا بتواند اندکی از سنگینی شکست بکاهد.   در نهایت حملات ایسلندی ها در دقیقه ۵۶ جواب داد و سیگهورتسون موفق شد دروازه هوگو لوریس را باز کند.

در دقیقه ۵۹ بازی اولیویه ژیرو موفق شد با ضربه سر دروازه ایسلند را برای بار پنجم باز کند و بلافاصله نیز دشان او را از بازی بیرون کشید تا برای بازی با آلمان استراحت کند و ژیگناچ را به جای این بازیکن وارد زمین کرد.

ژیگناچ در ادامه یک موقعیت گلزنی را با ورود به زمین مسابقه از دست داد. در دقیقه ۷۰ نیز پایت یک موقعیت دیگر نیز از دست داد تا دروازه ایسلند برای ششمین بار باز نشود.

در دقیقه ۸۰ دیمتری پایت از زمین بازی بیرون رفت تا کومان به جای او وارد زمین شود.

در دقیقه ۸۴ بیورانسون موفق شد با ضربه سر دروازه لوریس را باز کند و گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا دشان بیش از پیش نگران وضعیت خط دفاع تیمش باشد.

این دیدار در نهایت با برتری ۵ بر ۲ فرانسه برابر ایسلند به پایان رسید تا میزبان حریف آلمان در مرحله نیمه نهایی باشد.

همچنین آنتوان گریزمان با گلی که در این بازی به ثمر رساند، چهار گله شد و در صدر جدول گلزنان یورو 2016 قرار گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------