لوزانو بعد از پیروزی مقابل آرژانتین چه گفت؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,لوزانو

 سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی بر آرژانتین و آخرین بازی تیمش در لیگ جهانی، گفت: باید از یکشنبه هفته آینده برای حضور در المپیک استارت بزنیم.

رائول لوزانو، سرمربی تیم ملی ایران پس از پیروزی بر آرژانتین اظهار کرد: دوست دارم قبل از همه چیز به حمایت تماشاگران اشاره کنم که موجب شدند، سطح بازی ما 20 درصد بهتر شود. قبل از اینکه به ایران بیایم درباره تماشاگران و حال و هوای گرم این رشته شنیده بودم حالا سه روز این موضوع را حس کردم و خیلی خوشحالم.


وی افزود: درباره بازی باید بگویم که این مسابقه در شرایط سختی برای دو تیم بود. برای دو تیم مشکل بود که شرایط معمول را در زمین پیاده کنند. بازی به لحاظ والیبالی از سطح بالایی برخوردار بود اما هر دو تیم تحت فشار بودند چون می‌دانستند که قرار است در نخستین بازی المپیک برابر هم بازی کنند. به همین دلیل سعی کردند تا نهایت تلاش خود را به کار ببرند.
لوزانو درباره برنامه‌ریزی برای المپیک گفت: نیمه استراحتی به بازیکنان در طول هفته آینده می‌دهیم. البته قرار شد کار بدنسازی را انجام دهند به همین خاطر نیمه استراحت است. از یکشنبه هفته آینده کار با توپ خواهیم داشت. یکی دو نفر از بازیکنان ما مصدوم بودند. غفور و قائمی و امروز هم محمودی مشکل زانو پیدا کرد اما در نهایت چهار هفته تا سفر به برزیل فرصت داریم به همین خاطر در طول سه هفته آینده از نظر فیزیکی سخت تمرین می‌کنیم. همین طور باید اشکالات تیم را برطرف کنیم. به خصوص در توپ‌های برگشتی و بلند باید کارایی تیم را بالا ببریم. در این نکته‌ای که اشاره شد در ژاپن بهتر از لیگ جهانی بودیم.


سرمربی تیم ملی ایران یادآور شد: از روزی که خودم بالای سر تیم آمدم حدود 90 روز گذشت اما برای من تنها یک سال گذشته است. به خاطر تمرین زیاد و فشار و سفرهای زیاد. در نهایت از نتایجی که گرفتیم خوشحالم و امیدوارم که در المپیک موفق باشیم.

 

همیشه بردن خوب است. المپیک خودش هدف‌های مشخصی دارد. همه تلاش می‌کنند در بین چهار تیم اول باشند و در مرحله حذفی به قرعه سختی نخورند. من ترجیح می‌دهم که در حذفی به برزیل نخوریم چون که در خانه بازی می‌کند. ایتالیا، برزیل، آمریکا و فرانسه چهار تیمی هستند که از نظر فنی در سطح بالایی هستند. نمی‌دانم چه پیش می آید. ترجیح می‌دهم که از گروه بالا بیاییم. بعد هم امیدواریم شانس به ما کمک کند تا موفق شویم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------