پرویز هادی: "خادم" ظاهر و باطنش یکی نیست / حقم این نبود خدا جوابشان را بدهد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,پرویز هادی

کشتی‌گیر وزن 125 کیلوگرم تیم ‌ملی پس از شکست در مسابقات انتخابی مقابل کمیل قاسمی، گفت: حق من این شکست نبود و امیدوارم که خدا جوابشان را بدهد. او به شدت از رییس فدراسیون کشتی انتقاد کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، پرویز هادی در جمع خبرنگاران، گفت: پس از بازگشت ما از ارمنستان شورای فنی گفته بود تا پانزده روز دیگر مسابقه انتخابی برگزار می‌شود ، ولی این پانزده روز را به هفت روز تبدیل کردند و در نهایت نیز پنج روز بعد مسابقه گذاشتند. خادم هر روز یک حرفی می‌زد. اگر کمیل قاسمی  المپیک حقش است، نوش جانش، اگر حقش نیست خدا جوابشان را بدهد.

هادی ادامه‌ داد: اگر قرار بود مسابقه انتخابی برگزار شود چرا فروردین ماه مسابقه را برگزار نکردند؟ خود خادم در اتاقش چند بار به من گفت اگر تو هزار بار کمیل قاسمی را ببری و یا کمیل قاسمی هزار بار تو را ببرد این مهم نیست ،‌ بلکه عملکرد شما در کشتی خارجی مهم است. من حاضر هستم دست روی قرآن بگذارم و ثابت کنم که این حرف‌ها زده شده است، اما مشخص نیست که چرا مسابقه انتخابی گذاشته‌اند. من قبول نکرده بودم که تا پانزده روز بعد از مسابقات ارمنستان کشتی انتخابی بگیرم ، ولی گفتند که باید بیایی و اگر نیایی محروم می‌شوی.

کشتی‌گیر وزن 125 کیلوگرم تیم ‌ملی در پایان گفت: متاسفانه آقای خادم ظاهر و باطنش یکی نیست و من از این موضوع ناراحت هستم چون سر من را کلاه گذاشتند. مردم ما هم ظاهر افراد را می‌بینند. من همین حالا به خدا می‌سپارم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------