آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

پیرمردها 3 ساله، جوان‌ها یک ساله!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

سرمربی استقلال چند روز پیش اعلام کرد که با بازیکنانی که جذب استقلال شده اند این تیم می تواند تا سال 98 با قدرت در لیگ برتر شرکت کند.

به گزارش ورزش سه، این حرف ها در حالی است که استقلال با هیچ کدام از بازیکنان تازه وارد خود قرارداد بلند مدت امضا نکرده است و بیشتر بازیکنانی که با این قرارداد امضا کرده اند قراردادهایشان یک ساله یا حداکثر دوساله است و نمی تواند به حضور طولانی مدت آنها در جمع آبی ها چندان امیدوار بود.

عجیب این که برعکس تمام باشگاه های قدرتمند دنیا بازیکنان پا به سن گذاشته با استقلال قراردادهای طولانی مدت امضا کرده اند در حالی که هیچ کدام از بازیکنان جوان این تیم قرارداد طولانی مدت ندارد و در صورتی که این بازیکنان درخشش داشته باشند و با پیشنهادهای نجومی روبه رو شوند باشگاه هیچ منفعت مالی از ترانسفر آنها نخواهد داشت.

جالب است که بدانید خسرو حیدری 33 ساله و مهدی رحمتی 33 ساله با استقلال قراردادهای 3 ساله امضا کرده اند در حالی که بازیکنان جوانی مثل کاوه رضایی، بختیار رحمانی، محسن کریمی، بهنام برزای، یعقوب کریمی و البته فرشید اسماعیلی که می توانند ستاره های سال های آینده استقلال بشوند هیچ کدام قراردادهای بلند مدتی با این تیم ندارند.

بازیکنانی که در نقل و انتقالات با استقلال قرارداد امضا کردند با توجه به اینکه پیشنهادهای زیادی از تیم های لیگ برتری داشتند حاضر نشدند با این تیم قرارداد طولانی مدت امضا کنند. وریا غفوری و کاوه رضایی قرارداد یک ساله خود را در هیئت فوتبال استان تهران ثبت کرده اند و بختیار رحمانی، آرش افشین و فرشید باقری با این تیم قرارداد 2 ساله امضا کرده اند.

در بین بازیکنان جوان استقلال که از فصل گذشته در این تیم حضور داشتند قرارداد محسن کریمی، یعقوب کریمی و بهنام برزای با این باشگاه یک ساله است و تنها فرشید اسماعیلی است که با آبی ها قرارداد دو ساله دارد. البته باشگاه استقلال مدعی شده که قرارداد روزبه چشمی، هافبک مصدوم خود را به مدت 3 سال دیگر تمدید کرده است اما با توجه به اینکه او تا نیم فصل از لیست استقلال خارج شده است، تا قرارداد این بازیکن در هیئت فوتبال استان تهران ثبت نشود نمی توان چندان به این موضوع استناد کرد.

اما نکته عجیب این است که امید ابراهیمی که بحث هایی در مورد حضورش در لیگ ستارگان قطر مطرح بود حاضر نشد قراردادش را با استقلال بیشتر از یک سال تمدید کند تا فصل بعد هم دقیقا همین مشکلات برای تمدید قرارداد با این بازیکن پیش بیاید.

به نظر می رسد استقلال در فصل نقل و انتقالات دقیقا خلاف جهت آب شنا می کند و مدیران این باشگاه به جای عقد قراردادهای بلند مدت با بازیکنان جوان، ترجیح داده اند قرارداد بازیکنان پا به سن گذاشته خود را برای بلند مدت تمدید کنند، بازیکنانی که احتمالا در سال های آخر فوتبال شان پیشنهاد چشم گیری دریافت نخواهند کرد.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------