پرسپولیس – رضاییان؛ کدامیک می‌برند



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,رضاییان

 حضور رامین رضاییان در فوتبال ترکیه و جدایی عجیبش از جمع سرخپوشان همچنان حاشیه های زیادی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ورزش سه، مسوولان پرسپولیس به استناد قراردادی که با این بازیکن دارند عنوان می کنند او غیرقانونی از این تیم جدا شده و باید خسارت بدهد و رضاییان نیز مدعی است با توجه به بندی در قراردادش فسخ آن را دریافت کرده و هیچ مشکلی در این میان وجود ندارد. حال سوالی که وجود دارد این است که در این بین در نهایت رای نهایی به سود کدامیک از طرفین داده خواهد شد.

رضاییان با توجه به بندی که قراردادش وجود داشت در صورتی که مبلغ قراردادش را تا پایان خردادماه دریافت نمی کرد، می توانست قراردادش را فسخ کند و با استناد به همین مساله نیز موفق به انجام آن شد و قراردادش را با ریزه اسپور ثبت کرده است. با این حال پرسپولیسی ها مدعی هستند این بازیکن با توجه به عدم رعایت مفاد قراردادشان با اسپانسر با جریمه 20 درصدی مواجه شده است. جریمه ای که پرسپولیسی ها مدعی هستند یک برگه آن را در اختیار رضاییان نیز قرار داده اند و در صورت لزوم آن را انتشار خواهد داد. موضوعی که مورد قبول رضاییان قرار نگرفته و او مدعی است چنین جریمه ای به او ابلاغ نشده است.

 

ترکاشوند، مدیر اقتصادی باشگاه پرسپولیس که مسوولان نقل و انتقالات باشگاه نیز محسوب می شود در این باره گفته: رضاییان تمام حق‌وحقوقش را به طور کامل از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده بود و قانونا نمی‌توانست به صورت یکطرفه فسخ قرارداد کند. مشکل رضاییان با باشگاه پرسپولیس این بود که او یک بار بدون اجازه اسپانسر از پیراهن دیگری استفاده کرد و بابت این موضوع جریمه شد. ما نامه جریمه او را به سازمان لیگ نیز ارسال کردیم.

ترکاشوند در حالی مدعی است که نامه جریمه او را به سازمان لیگ ارسال کرده اند که این سازمان در صورت عملی شدن این اتفاق با بی توجهی به نامه پرسپولیس برگه فسخ قرارداد رضاییان را صادر کرده و باید دید این مساله چقدر صحت دارد.

موضوعی که البته هواداران پرسپولیس را در ارتباط با به نتیجه رسیدن این ادعای مسوولان پرسپولیس ناامید می کند، ناکامی آنها در بحث کنعانی زادگان، کاوه رضایی و حتی مهدی طارمی است. بازیکنانی که بعد از عدم توافق با این تیم صحبت های دوسویه مسوولان را دلیل بر تصمیم خود عنوان کردند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------