برانکو: چیزی که لازم بود را دیدم / با بازیکنان جدید کیفیت ما بالاتر می‌رود



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از شرایط تیمش در اردوی اوکراین گفت: آنچه که باید بعد از بازی دوم تدارکاتی می دیدم را دیدم.

به گزارش مهر، تیم فوتبال پرسپولیس که در اردوی آماده سازی اوکراین به سر می برد جمعه شب در دومین دیدار تدارکاتی اش برابر تیم آبولون به برتری پرگل ۵ بر ۲ دست پیدا کرد.

برانکو ایوانکوویچ پس از این دیدار گفت:  این دومین بازی تدارکاتی ما در کی یف بود که تیم آبولون محکم تر و خشن تر و جدی تری از حریف اول(لوکوموتیو) بود.

سرمربی سرخپوشان تهرانی خاطرنشان کرد: چیزی که باید می دیدم را دیدم. در این بازی آمادگی بچه ها را سنجیدم و همچنین شرایط افزایش فشار و عملکرد بازیکنان را بررسی کردم.

برانکو با ابراز رضایت از برگزاری این اردو به وضعیت سلامت بازیکنان اشاره کرد و گفت: همه بازیکنانی که با ما هستند در آمادگی کامل قرار دارند. فقط سیدجلال حسینی یک مصدومیت خیلی خفیفی داشت.

ایوانکوویچ با امیدواری نسبت به آینده تیمش یاد کرد و گفت: بازیکنان خوبی جذب کردیم و این بازیکنان جدید کیفیت کار ما را بالاتر خواهند برد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: زمان زیادی تا شروع لیگ داریم و در این مدت باقی مانده سعی می کنیم بقیه مواردی که لازم هست را بهبود ببخشیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------