سرانجام تصمیمات کی‌ گرفته خواهد شد؟ / آقای تاج! قدر روزهای آرام فوتبال را بدان!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,تاج

در شرایطی که لیگ‌برتر فوتبال ایران کمتر از 20 روز دیگر آغاز می‌شود و تیم ملی هم از شهریور ماه ماراتن حضور در جام جهانی را کلید خواهد زد، می‌توان این روزها را روزهای آرام رییس فدراسیون فوتبال نامید؛ روزهایی که می‌توان بیشترین استفاده را از آن‌ها برد.

به گزارش ایسنا، با گذشت بیش از 2 ماه از انتخابات فدراسیون فوتبال ایران که منجر به کنار رفتن علی کفاشیان و نشستن مهدی تاج بر مسند ریاست این فدراسیون شد، هنوز برخی از ارکان و بخش‌های فدراسیون فوتبال تعیین تکلیف نشده است، هر چند که تاج تلاش فراوانی برای رفع مشکلات تیم ملی فوتبال انجام داده و در دو ماه گذشته کمتر شاهد گلایه‌های کادرفنی – نسبت به دوره مدیریتی علی کفاشیان – بوده‌ایم اما این به معنی حل مشکلات فوتبال و پایان گرفتاری‌ها نیست.

مشکلات و دغدغه‌های رییس جدید فدراسیون در حوزه تیم ملی، بیشتر جلسات هیات رییسه را هم متوجه این بخش کرده و در مدت زمان سپری شده تنها شاهد تغییراتی در کمیته تدوین و مقررات بوده‌ایم که در نتیجه آن احمد براتی به عنوان رییس این کمیته انتخاب شد. در بخش‌های دیگر هم حمیدرضا آصفی به عنوان مشاور بین الملل  و محمدرضا ساکت هم به عنوان مدیر سازمان تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

با تمام این تلاش‌های انجام شده، هنوز ایراداتی متوجه فدراسیون فوتبال است. یکی از این بخش‌ها سازمان لیگ فوتبال ایران است که پس از انتخاب تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال بی‌صاحب باقی مانده و علی کاظمی دبیر سازمان لیگ به طور غیر رسمی به عنوان سرپرست کارها را پیش می‌برد. البته محمود اسلامیان در انتخابات برای سمت نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال نامزد شده بود که پس از ناکامی در کسب آرا از رسیدن به سازمان لیگ ناتوان ماند.

شاید تاج در کنار رسیدگی به امورات کلان فدراسیون فوتبال، کارهای سازمان لیگ را هم پیش ببرد. در این مورد می‌توان به جلسه‌اش که با علی اکبر طاهری برای حل اختلاف باشگاه پرسپولیس و رامین رضاییان اشاره کرد اما قطعا او نمی‌تواند تمام نیروی خود را برای این سازمان پر مشغله بگذارد و در نتیجه به مشکلاتی مانند اختلاف باشگاه‌ها و تیم ملی می‌رسیم.

لیگ‌برتر کمتر از 20 روز دیگر آغاز می‌شود اما سازمان لیگ هنوز تعیین تکلیف نشده و مشخص نیست که جلسه بعدی هیات رییسه فدراسیون چه زمانی برگزار می‌شود تا حداقل امیدوار به انتخاب رییس این سازمان باشیم. با شروع لیگ‌برتر و رسیدن به پر جنب و جوش‌ترین روزهای فوتبال به نظر می‌رسد حضور فردی با دانش مدیریتی کافی مبرم و ضروری است.

عدم تعیین تکلیف سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال هم از دیگر کارهای روی زمین مانده فدراسیون فوتبال است که البته به نظر می‌رسد اختلافاتی در این بخش دیده می‌شود اما هیچ‌گاه تاج بحثی درباره این موضوع در هیات رییسه نداشته و طبق اعلام خودش فعلا علیرضا اسدی کارها را پیش می‌برد. کمیته‌های متعدد فدراسیون فوتبال وضعیتی مشابه سمت دبیرکلی دارند و هیچ بحث و گفت‌وگویی برای آنها هم صورت نگرفته است.

با توجه به شرایط فعلی فوتبال ایران و آغاز لیگ برتر و بازی‌های تیم ملی در کمتر از یک ماه دیگر، به نظر می‌رسد تاج باید حداکثر استفاده کامل را از روزهای آرام فوتبال ببرد و حداقل بخش‌هایی که نیاز به تصمیم‌گیری دارند، را تعیین تکلیف کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------