آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

دو اشتباه تکراری در یک سال / استقلال نیازمند کمیته فنی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

هم سال گذشته و هم امسال استقلال در عقد قرارداد بلند مدت و البته درفسخ قراردادها اشتباه کرد تا لزوم وجود کمیته فنی برای این باشگاه دوباره احساس شود.

به گزارش مهر، استقلال برای لیست خروج خود و البته در عقد قرارداد با برخی بازیکنان و مربیان خود اسیر اشتباهاتی شده که امروز این اشتباهات کارها را گره زده است.

هم منصوریان گرفتار قرارداد دو ساله مظلومی شده و هم طالب‌لو باید قراردادش را فسخ کند و منتظر مواضع باشگاه مانده است. این همه در حالی است که تیم استقلال در ارمنستان است تا اردویی تدارکاتی در این کشور داشته باشد.

نکته اما اینجاست که استقلال امسال هم در عقد قراردادها همان اشتباهات را ادامه داد و باز هم با گزینه هایی اشتباه قراردادهای سه ساله بست تا آنچه امروز مانع از ثبت قرارداد منصوریان و یک بازیکن بزرگسال این تیم شده و مشکلات و هزینه هایی «احتمالی» در آینده هم تکرار شود.

البته عقد قرارداد با بازیکنان به صورت بلند مدت بد نیست اما دو شرط بزرگ دارد. اول اینکه استقلال باید کمیته فنی برای عقد قرارداد داشته باشد تا هم دستور  عقد قرارداد را بدهد و هم در آینده از فسخ نشدن آن دفاع کند.

دوم اینکه قراردادهای بلند مدت باید با جوان‌ترها بسته شود. استقلال در عرض یک سال دو بار اشتباه کرده و هزینه آن که اصلا هم کم نیست را باید پرداخت کند. شاید اگر این باشگاه کمیته فنی داشت، نه با مظلومی قرارداد می‌بست « آن هم دو ساله» و نه اجازه می‌داد که قرارداد طالب لو را فسخ کنند.

در استقلال اما این تصمیم‌ها نه فنی که شخصی گرفته می‌شوند و به این ترتیب ممکن است دیدگاه در سال آینده کاملا متفاوت باشد. باید دید استقلال تا کجا این اشتباهات را ادامه می‌دهد و بالاخره دوباره کمیته فنی را به راه می‌اندازد یا نه؟

ناصر حجازی رئیس کمیته فنی سابق استقلال بود که در بازیکن گیری و تصمیم سازی به مظلومی در آن دوره کمک می‌کردند که منجر به چهار برد دربی و یک قهرمانی جام حذفی شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------