هشدار به تیم ملی؛ تدارک وسیع قطر علیه ایران



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,تیم ملی

در روزهایی که تیم ملی ایران خواب است، قطر تدارک وسیعی برای بازی با تیم های دیگر می بیند.

 خبرورزشی- تیم ملی ایران تعطیل است و هنوز برنامه اردوهایش قبل از بازی قطر مشخص نیست ولی حریف شدیدا مشغول برنامه ریزی است. طبق اعلام فدراسیون فوتبال قطر، این تیم از امروز اردوی آماده سازی خود را در دوحه آغاز می کند. روزنامه الشرق قطر نوشت: «تمام باشگاهها بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار داده اند.» اما این تازه شروع اردوهای آماده سازی قطر است. پس از این اردو، بازیکنان به استراحتی کوتاه می روند و پس از آن در روز اول اوت(11 مرداد) اردوی خود را دوباره برگزار می کنند که در واقع این اردو مهمترین مرحله آماده سازی قطر است.


طبق برنامه این تیم روز نهم مرداد در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی عراق می رود. این اولین محک جدی قطری هاست. سپس آنها راهی سوئیس می شوند و تا روز 20 اوت(30 مرداد) ادامه خواهد داشت. قطر قرار است در سوئیس دو بازی دوستانه انجام دهد. اولین بازی مقابل تیم رئال بتیس اسپانیاست و دومین بازی هم روز 28 مرداد مقابل اردن خواهد بود. روزنامه الشرق می نویسد: «هدف سرمربی قطر در اردوی سوئیس بیشتر کارهای بدنی است تا قطر را برای بازی ایران کاملا آماده کند.»


پس از پایان اردوی سوئیس، تیم ملی قطر به دوجه برمی گردد و سپس آخرین مرحله آماده سازی خود را انجام می دهد. آنها مقابل تایلند بازی می کنند که آخرین دیدارشان قبل از تقابل با ایران است. روزنامه الشرق در گزارش خود به نکته ای اشاره می کند که دقیقا در ایران وجود ندارد: «قطر برای موفقیت نیاز به یک همدلی دارد تا بتواند رویای خود را برای رسیدن به جام جهانی تحقق بخشد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------