بهرام افشارزاده: امضای تفاهم‌نامه بین استقلال و اینترمیلان صحت ندارد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,افشارزاده

سرپرست باشگاه استقلال امضای تفاهمنامه این باشگاه با نماینده اینترمیلان ایتالیا را تکذیب کرد.

به گزارش مهر،  بهرام افشارزاده در خصوص شایعه امضای تفاهم نامه میان باشگاه استقلال و اینتر میلان ایتالیا به سایت باشگاه استقلال گفت: در ابتدا باید بگویم برگزاری نشست با رییس آکادمی باشگاه اینترمیلان تنها به بررسی و تشکیل برنامه های آکادمی مربوط می شد و در خصوص چگونگی برنامه ها و معرفی هر دو باشگاه صحبت های لازم صورت گرفت.

وی افزود: بر همین اساس امضای تفاهم نامه میان دو باشگاه استقلال و اینتر میلان صحت ندارد و ما قراردادی را امضا نکرده ایم.

سرپرست باشگاه استقلال ادامه داد: بنابراین صحبت های ما با نمایندگان اینترمیلان تنها تشریح مسایل فنی بوده و قرار بر این شد طبق یک پیش نویس که مورد تایید مسئولان حقوقی باشگاه و شرکت مورد نظر قرار می گیرد اقدامات لازم برای انجام این امر طی ماه آینده و آن هم پس از ارایه در جلسه هیات مدیره و در صورت تایید اعضا صورت بگیرد. به همین منظور تا زمانی که بحث همکاری آکادمی دو باشگاه در جلسه هیات مدیره مطرح نشود و چگونگی برنامه ها بررسی نگردد هر نوع امضا و تفاهم نامه درست نخواهد بو.

سرپرست باشگاه استقلال همچنین در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته و با دارا بودن اهمیت بحث آکادمی قرار است در ابتدا مربیان حاضر در آکادمی باشگاه در کلاس های مورد نظر مربیگری شرکت کنند و پس از آن اقدامات لازم برای آکادمی در دستور کار قرار گیرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------