آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

تاج: انتخاب "عابدینی" از اختیارات من است / هیات رییسه مخالف نبود / دبیرکل معرفی می‌شود



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,تاج

رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد انتخاب امیر عابدینی از اختیارات او بوده است و اعضای هیات رییسه انتقادات جدی در این باره نداشتند. او هم‌چنیبن تاکید کرد که درباره انتخاب دبیرکل هم مشکلی وجود ندارد و این مهم انجام خواهد شد.

مهدی تاج در حاشیه حضور در تمرینات تیم ‌ملی کشتی فرنگی در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتقادات هیات رییسه نسبت به انتخاب امیر عابدینی، اظهار کرد: بحث انتقاد نیست،‌ بلکه بحث‌های فنی در این خصوص مطرح شده است. عابدینی چهره ای موجه  و درست است که خودش رییس فدراسیون فوتبال بوده و به ما و فوتبال ایران نیز کمک‌های زیادی کرده است. هیات رییسه هم در این خصوص انتقاد جدی نداشت. البته این موضوع و انتخاب عابدینی از اختیارات رییس فدراسیون فوتبال است. ضمن این که برخی خبرگزاری‌ها در پوشش این نوع اخبار به درستی عمل نکرده‌اند.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه در پاسخ به این پرسش ایسنا مبنی بر این که انتخاب دبیر کل فدراسیون فوتبال و این که اعضای هیات رییسه معتقد هستند که باید در این خصوص هیات رییسه تصمیم‌گیری کند، خاطر نشان کرد: دبیر کل فدراسیون و نایب رییس دوم هم انتخاب می‌شوند و مشکل خاصی در این زمینه  وجود ندارد.

وی در پاسخ به سوال دیگر ایسنا مبنی بر سرانجام برگزاری اردوی تیم ‌ملی در کشور ایتالیا و همچنین پرواز چارتر برای سفر تیم ‌ملی به چین در شهریور ماه، بیان‌ کرد: هم اردوی ایتالیا و هم پرواز چارتر برای سفر ملی‌پوشان به چین انجام می‌شود و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

رییس فدراسیون فوتبال در پایان سخنان خود درباره بازدید از اردوی تیم ‌ملی کشتی فرنگی نیز خاطر نشان کرد: خیلی دوست داشتم که در کنار کشتی‌گیران حاضر شوم. من با دوستان کادرفنی آزاد و فرنگی رفاقت دارم و چون امروز از صبح (سه‌شنبه) ‌در کمپ تیم‌های ملی جلسه‌ای را با مدیران باشگاه‌ها و سرپرستان تیم ‌ملی داشته‌ام این فرصت را غنیمت شمردم تا در اردوی تیم ‌ملی کشتی فرنگی حاضر شوم و به آنها دست مریزاد بگویم. برای کشتی گیران آزاد و فرنگی ایران در رقابت‌های  المپیک آرزوی کسب بهترین نتایج را دارم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------