دین محمدی: آقایان بر اساس جایگاهشان صحبت کنند / استقلالی هستم چه در این تیم باشم و چه نباشم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,دین محمدی

پیشکسوت استقلال‌ می‌گوید اگر پرویز مظلومی از او انتقاد فنی کند، ناراحت نمی‌شود ولی این را هم نمی پذیرد که افرادی به زعم او با جایگاه پایین درباره توانایی‌های فنی او صحبت کنند.

سیروس دین محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که نظرش راجع‌ به اظهارات اخیر فرزاد مجیدی راجع‌ به کادرفنی قبلی استقلال چیست، به صحبت پرداخت و اظهار کرد: نمی‌خواهم چیزی بگویم و ماجرا را کش بدهم ولی همه می دانند دین محمدی هیچ وقت اهل حاشیه نبوده و مردم او را به عنوان فردی آرام می‌شناسند. همیشه روی کار خودم تمرکز کردم و تلاش کردم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. اگر پرویز مظلومی به عنوان بزرگتر، انسان کار بلدتر و استاد من، ایراد کار من را بگوید، با جان و دل می پذیرم چراکه بزرگتر من است ولی سایر افراد مثل ایشان (مجیدی) باید حد و حدود خودشان را بدانند و با توجه به جایگاه‌شان صحبت کنند. سابقه سرمربیگری استقلال و کار در تیم فنی امیر قلعه‌نویی را هم داشتم. تلاش های من در تیم امید استقلال به کشف استعدادهایی مثل محسن کریمی و امید نورافکن انجامید. دوست ندارم حرمت شکنی کنم ولی اگر به گفتن باشد ما هم خیلی چیزها را می‌توانیم بگوییم.

وی در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از استقلال در فصل پیش‌رو چیست، بیان‌ کرد: ابتدا برای منصوریان و کادرفنی‌اش آرزوی موفقیت می‌کنم. به‌ هر حال من و امثال من از این تیم می رویم و دیگران می آیند و دیگران می‌روند و کسان دیگری جای آنها قرار می‌گیرد. مهم استقلال است که مال کسی نیست و مردم مالک آن هستند. آرزوی قلبی من موفقیت استقلال است و اعتقاد دارم منصوریان و کادرفنی‌اش می‌توانند استقلال را قهرمان کنند، چرا که خواسته مردم هم این است.

پیشکسوت استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا او از کسانی به شمار نمی‌رود که بعد از جدایی از استقلال از ناکامی این تیم خوشحال خواهند شد، عنوان کرد: به هیچ وجه . من یک استقلالی هستم و چه باشم و چه نباشم جای استقلال در قلب من است و آرزو می‌کنم که این تیم قهرمان شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------