آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

برانکو: جاه طلبی ما بیشتر ازسال قبل است / بازیکنان زیادی به ما معرفی شدند



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,برانکو

سرمربی پرسپولیس گفت: فقط یک مصدومیت مختصر برای وحید امیری و سید جلال حسینی پیش آمد.

به گزارش کاپ، برانکو ایوانکوویچ درباره پایان اردوی پرسپولیس اظهار داشت: قبل از هر چیزی می خواهم رضایتمندی کامل خودم بابت اردو را بگیوم چرا که همه چیز خوب و سازماندهی شده بود. 4 بازی انجام دادیم و 16 جلسه تمرین کردیم. توانستیم با این تمرینات سطح بچه ها را بالا ببریم. فقط یک مصدومیت مختصر برای وحید امیری و سید جلال حسینی پیش آمد.

وی در ادامه افزود: بدون هیچ اشکال و انتقادی درباره رفتار و کار بچه ها این اردو برگزار شد. متاسفم که ماهینی و درویشی همراهمان نبودند.

سرمربی پرسپولیس درباره نقل و انتقالات پرسپولیس و درگیری با ترکاشوند در ادامه اذعان داشت: قبل از هر چیز باید رضایتم از بازیکنان جذب شده را اعلام کنم. بیرانوند و امیری که ملی پوش هستند. ماهینی برگشت. بازیکن خوبی مثل ساسان انصاری گرفتیم. بازیکنان جوانی مثل علوان زاده و آقایی را هم داریم. ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را داریم. هنوز فضا برای جذب یکی دو بازیکن وجود دارد اما عجله نداریم و می خواهیم دقیق بررسی کنیم تا بهترین نفرات را بخریم.

وی در ادامه افزود: همین الان بهترین نفرات را داریم. هدف و جاه طلبی ما بیشتر از سال گذشته است. 12 بازیکن جدید داریم و زمان نیاز است تا با شرایط تیم جدید آدابته شوند.

سرمربی پرسپولیس همچنین تصریح کرد: بازیکنان زیادی به ما پیشنهاد می شود. طبیعی است. پرسپولیس تیم قابل توجهی است. می خواهیم فاکتور اشتباه را به حداقل برسانیم. این امر در فوتبال کار سختی است.

وی درباره استراحت دو روزه تمرینات و غیبت خودش بیان داشت: طبیعی است بچه ها 15 روز دور از خانواده هایشان بودند. خواستیم به آنها استراحت بدهیم تا از لحاظ روحی و روانی خودشان را باز پیدا کنند. 10 روز قبل از لیگ انگیزه شان بالاتر رود. تیپ تمرینات در ادامه کار متفاوت خواهد بود.

برانکو در پایان برای اینکه بگوید با ترکاشوند مشکلی ندارد، او را در آغوش گرفت و صورتش را بوسید.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------