آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

سرآلکس فرگوسن: «اخلاق کاری» از رونالدو یک بازیکن خاص ساخته است / از همه پرتلاش‌تر



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,رونادو

سرمربی پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد با اشاره به سختکوشی «کریستیانو رونالدو» از وی به عنوان بازیکنی یاد می کند که با توجه به اخلاق کاری به این حد از پیشرفت رسیده است.

به گزارش مهر، «سرآلکس فرگوسن» می گوید رونالدو «بازیکن ویژه» نسل امروز فوتبال است و اخلاق کاری این بازیکن است که وی را به این درجه از ویژگی رسانده است.

سرمربی پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد روز یکشنبه در پاریس شاهد موفقیت رونالدو بود کسی که افتخارات باشگاهی خود را به افتخارات بین المللی تبدیل کرد. کسی که از کناره های زمین، تیمش را به درخشش در یورو ۲۰۱۶ رهنمون کرد.

این مربی۷۴  ساله به میزان کار و تشنگی این بازیکن اشاره می کند؛ نکاتی که وی را از هم نسلان خود متمایز می کند. فرگوسن این را یکی از دلایلی می داند که باعث شد وی را در ۱۸ سالگی به اولدترافورد بیاورد.

فرگی در گفتگو با بیلد اظهار کرد: او یک خواست باورنکردنی برای فوتبال دارد. کریستیانو  در هر تمرین به دنبال پیشرفت است. او همیشه می خواهد بهتر باشد و ببرد. او به ویژه عاشق این بازی های بزرگ است.

وی افزود: در دوره ای که مربی منچستریونایند بودم، کریستیانو بیش از همه بازیکنان پیشرفت کرد. و این با کار و تلاش سخت حاصل شد. او مدام بر روی فنون شوتزنی با هر دو پای راست و چپ و توانایی پرش برای سر زدن تمرین می کرد. پیشرفت عمکردش باورکردنی نیست. و آنچه قابل ذکر است این است که فوتبال امروز خیلی ورزشی و سریع است. بازیکنان سطح بالا معمولا می توانند پنج تا شش سال در بالاترین سطح باشند اما کریستیانو ۱۰ سال است که در بالاترین سطح حضور دارد.

فرگوسن در پایان گفت: این است که رونالدو را استثنایی می کند. هر نسلی فوتبالیست ویژه خودش را دارد. کریستیانو بازیکن ویژه نسل امروز فوتبال است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------