آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

جویباری: به جز کادر فنی و بازیکنان نشانه مثبتی در استقلال نمی‌بینم / هواداران از منصوریان حمایت کنند



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,جویباری

قائم‌مقام سابق باشگاه استقلال گفت: منصوریان مربی خوبی است و بازیکنان خوبی جذب تیم استقلال شده‌اند اما در بقیه ارکان باشگاه نشانه مثبتی نمی‌بینم.

علی نظری‌جویباری در گفت‌وگو با  فارس، در خصوص اینکه روز گذشته در صفحه اینستاگرام شخصی خود مطالبی را عنوان کرده بود و اینکه دلیل این کار چیست؟ گفت: به هر حال ما سال‌ها در استقلال کار کردیم و شرایط را می‌دانیم. مردم را که در کوچه و خیابان می‌بینم از من می‌خواهند در مورد شرایط استقلال صحبت کنم و من هم سعی می‌کنم همانجا پاسخ‌شان را بدهم اما بعضی مواقع با وجود اینکه دوست ندارم صحبت‌ها رسانه‌ای شود مجبور می‌شوم حرف بزنم.

وی افزود: به طور مثال طی هفته گذشته متوجه شدم که خیلی از دوستان مصاحبه کردند و از شرایط فصل پیش استقلال صحبت کردند. عده‌ای هم در واکنش به این مصاحبه‌ها ادعا کردند که چرا قبلا و در همان وسط فصل این افشاگری‌ها صورت نگرفت اما من خطاب به این دوستان می‌گویم که ما بارها در همان وسط فصل به باشگاه تذکر دادیم و گفتیم که چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است.

قائم‌مقام سابق باشگاه استقلال افزود:دوستانی که هر روز ادعا می‌کنند مظلومی و دیگران باید همان زمان صحبت می‌کردند باید بدانند که آنها تذکرات‌شان را به باشگاه داده بودند و حتی خود من بارها با آقای افشارزاده صحبت کردم و گفتم که چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است. من خواهش می‌کنم که کسانی که فکر می‌کنند این حرف‌ها و اتفاقات به باشگاه منتقل نشده‌،زود قضاوت نکنند.

وی تاکید کرد: اگر یادتان باشد چند بار با خود شما صحبت کردم و در مصاحبه‌هایم گفتم که نامه‌ای 3 صفحه‌ای را تنظیم و به آقای افشارزاده دادم و تمامی مشکلات احتمالی پیش رو را هم نوشتم اما فکر می‌کنم آقای افشارزاده توجهی به نامه من نکرد و دیدید که چه اتفاقاتی رخ داد. حتی چند بار گفتم این استقلال سهمیه هم نمی‌گیرد چه برسد به اینکه قهرمان شود و اتفاقا در روز آخر استقلال با سختی موفق به کسب سهمیه شد.

نظری‌جویباری در ادامه گفت‌وگو با فارس تاکید کرد: باور کنید اینقدر این حرف‌ها را زدیم خسته شدیم و اصلا گوش شنوایی وجود نداشت. چقدر گفتیم کرار در تیم بماند چون مظلومی به او واقعا نیاز داشت اما به هر شکل ممکن خواستند کرار برود و این اتفاق هم افتاد و تیم از همان ناحیه ضربه خورد.

معاون ورزشی پیشین باشگاه استقلال در خصوص ارزیابی‌اش از استقلال این فصل گفت: استقلال کادر فنی خوبی دارد و علیرضا منصوریان هم یک مربی استقلالی و تمام عیار است. مردم هم او را دوست دارند. اتفاقا بازیکنان خوبی هم جذب تیم شدند اما به نظرم در دیگر ارکان باشگاه هیچ نشانه‌ مثبتی نمی‌بینم و فکر می‌کنم این موضوع باعث آسیب زدن به تیم باشد. عوامل موفق یک تیم از مسئول تدارکات گرفته تا بالاترین رتبه یک باشگاه است و وقتی یکی از این عوامل خوب کار نکند دقیقا از همان ناحیه تیم دچار مشکل می‌شود. به نظر من استقلال از لحاظ کادر فنی و بازیکنان خوب است اما در دیگر ارکان باشگاه نشانه مثبتی را نمی‌بینم.

وی در پایان صحبت‌هایش تاکید کرد: حرف من این است منصوریان یک استقلالی است و باید به او کمک شود و من هم از هواداران استقلال می‌خواهم پشتیبان او باشند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------